dikke benen bij paard??

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sher

dikke benen bij paard??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 23:01

heeft jou pony wel is last van stal benen ?oftewel dikke benen!
mijn pony had vandaag last van 1 dik been gaat naar het rijden weg! ze staat veel in de wei maar savonds op stal , ze heeft er ook wel is last van als ze kuilgras op heeft daarom krijgt ze nu ook aleen maar hooi!

ik denk dat ze er vandaag last van had door de warmte !! net als somige mensen die hebben ook soms last van dikke voeten of handen ook door de warmte !

heeft jou pony daar ook wel is last van ???? wat doe je daar tegen en heb je daar mischien iets speciaals voor...swinter heeft ze dat nooit is nu pas met die warmte!

Anja85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:53

Mijn paard heeft dat ook! Hij heeft dat eigenlijk elke dag. Als ik hem 's ochtends (rond 7 uur) buiten zet valt het wel mee, maar zodra hij later naar buiten gaat heeft hij een heel dik been LA. Mijn paard heeft dit niet alleen in de zomer, maar hij heeft er het hele jaar door last van.
Ik heb hem een tijdje 's nachts in de bandages gezet, maar daar ben ik mee gestopt omdat dit niet veel hielp. Met het rijden heb ik trouwens nog nooit last gehad van het been dat altijd dikker is, en hij is er ook nog niet kreupel op geweest!

Some Things Are Better Left Unsaid ...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie