opgezwollen

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xSammyJo

opgezwollen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 18:38

Hoi Bokkers,,
Donderdag is amigo gecastreert en nu (dag erna) is het best wel dik opgezwollen.
De castreur zei dat het bijna altijd wel een beetje opzwelt (<-- weet niet of het goed geschreve is Verward ) maar hoe lang mag dit duren?..,,en kan je ook wat tegen de zwelling doen?
alvast bedankt!
Groetjes Samantha

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 18:40

wat shoonhouden met koud water, maar dat heeft de castreur je vast ook wel verteld....en laten draven/cavaletti vrijspringen
meestal laten ze paarden casteren als het wat minder warm is, nu heeft ie erg snel kans op infecties ivm met warmte en vliegen ed....

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 18:49

Ja dat zei die castreur ook precies hetzelfde maar ik wist neit hoe lang dit duurde hefet ie er neit bijverteld en ik heb het ook niet gevraagt beetje dom,,

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 19:45

bij mijn paard duurde het een dag of vier, toen zakte de zwelling weg, afspoelen met koud water en beweging zorgen ervoor dat de zwelling wegtrekt

A woman needs two men in her life - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 20:55

Oke bedankt! Top!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie