Rotstraal en spieren

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ivanhoe_love

Rotstraal en spieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 19:04

Heey iedereen Haha! hoestiej?? met mij is alles goed, ik heb een vraag, en wil er graag met anderen over praten, het gaat over mijn lievelings pony, Ivanhoe. Hij is net 6 jaar geworden, hij heeft vroeger, toen hij net was ingereden een blessure gehad, het duurde een jaar. hij is geopereerd aan zijn spieren! Huilen maar daarna was het wel metene weer over OK dan! nu heeft hij dezelfde verschijnselen weer. Ik wil graag weten wat dit is! weten jullie misschien wat dit is, welke ziekte ofzo? ook heeft hij rotstraal, maar dat heb ik vandaag zelf al bahandeld, het is bijna over, maar ik zou het kei gaaf vinden als jullie meer weten over de spieren! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Merel *LOL*

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 20:43

Ik zou gewoon de DA bellen hoor. Liever safe dan sorrie, niet zelf te veel "prutsen"

succes met je paard

Assumption is the mother of all fockups...

Ivanhoe_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-04 12:57

Hahaha jah thanx. ga ut proberen:D

mallaslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 20:09

Merel ik zou het niet weten, en ik wist dat helemaal niet dat hij geopereerd was! wist jij dat ook pas sinds gisteren of niet?

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 16:50

Ik denk dat je te weinig informatie geeft over het spierprobleem van je lievelingspony; zo is het een beetje koffiedikkijken. Denk dat je het beter eens aan de eigenaar (?) kunt vragen. Als je meer gedetailleerde informatie kunt geven, dan zijn er vast bokkers die hier raad mee weten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie