Vandaag VA geweest... slecht nieuws

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 17:48

De medicijnen lijke gelukkig aan te slaan *LOL* das een hele opluchting...

Tassie78

Berichten: 881
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 21:40

MyBonfire schreef:
De medicijnen lijke gelukkig aan te slaan *LOL* das een hele opluchting...

bij mij slaan de medicijnen ook aan Haha! rij jij imiddels al weer ?

Snowy2004

Berichten: 298
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Katwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 00:16

Die van mij heeft chronische bronchitus (gehad?) Verward . Medicijnen werkte na jaren geven niet meer. Van de zwaardere medicijnen kreeg hij koliek. Ook toen stond hij de hele dag in het land. Ik heb er een homeophaat bij gehaald (zie www.horsebodybalance.com) en binnen 2 weken hoeste hij niet meer en heeft het ook nooit meer gedaan. Dit is 2 jaar geleden gebeurt. Echt geweldig. OK dan! Succes en hou je taai.

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-04 21:52

Morgen krijgt hij voor t laatst zijn kuurtje.. Woensdag komt de Va en dan hoop ik rond vrijdag ofzo weer te rijden.. Hij lijkt er voor het grootstedeel van af te zijn..

mightymuts2
Berichten: 100
Geregistreerd: 11-04-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 22:18

succes

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 17:43

Vandaag is de veearts weer terug geweest. Hij was voor zijn doen erg positief! Hij is op dit moment weer gezond. Ik heb het alleen in het begin niet helemaal goed uitgelegd geloof ik wat ie had.. Hij heeft dus een COPD. Dat wil ongeveer zeggen dat ie heel gevoelig is aan zijn longen/luchtwegen voor stof. Dit is gronisch.. T gaat dus nooit over. Alleen komt het pas tot uiting als er een stofje ofzo in zijn luchtwegen komt, dan krijgt ie meteen een infectie. Het beste voor m is dus 24 uur per dag naar buiten, en zo min mogelijk in aanraking komen met stof. Alleen doe ik m liever niet dag en nacht naar buiten, dan is het t beste om hem snachts met zijn hoofd iniedergeval naar buiten te kunnen laten kijken. We gaan nu dus een luik in de achterkant van zn stal maken.. Verder moet ik dus gewoon goed uitkijken met stof. Ik mag m nu morgen tm zondag gaan longeren zodat ie weer wat conditie krijgt, en dan maandag weer een keer rijden.
ik hoop dat ik jullie zo een beetje een goed beeld ggeef voor hoe het er nu voor m uitziet... Hij is dus van zijn infectie af, maar hij is niet voor zijn levenlang genezen (het kan dus terug komen, alleen weetje niet waaneer dat is). En COPD dat is dus gewoon gronisch....