Snee en hoest... gebeurtenis gisteren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xkusssx

Berichten: 2918
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ulft (doetinchem,gelderland)

Snee en hoest... gebeurtenis gisteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 16:48

S gisteren heeft een pony, mijn verzorgpaard(mondi) getrapt, ze heeft nu een snee op het begin bloedde het toen stopte het en heb ik het afgespoten ligt en toen heb ik er uienzalf op gedaan (had ff niets anders bij de hand) en even later in de stal begon het weer met iets bloeden en toen zijn we snel naar een paardenwinkel gegaan en ze hebben daar een desinfecterende zalf gegeven (tis geel)..
deze moet ik 2 a 3 keer per dag opsmeren. maar volgens mij hoeft deze snee niet gehecht te worden, ze liep niet raar en was echt een snee niet ondiep maar ook niet echt diep....

Ben wel heel erg geschrokken :S ga dalijk kijken en hoop dat het weer beter is...

(mondi heeft ook al last van hoest) :S wat komt er nog meer :S

(Mondi Get Well Soon)

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:28

ik zou voor die snee wel ff een DA het kan er misschien niet zo erg uitzien, maar misschien is hij wel heel diep, of er zit iets in.

dat hoesten moet je niet met een korreltje zout nemen, ook de DA laten komen, en even laten luisteren naar de longen

xkusssx

Berichten: 2918
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ulft (doetinchem,gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 22:57

heb de da allang laten komen!!!!! bijna meteen eigenlijk... en heb dus ook een middel gekregen... maar de eigenaar is nu op vakantie en we hebben al een middeltje gekregen... en het is meer een snee wat ze weleens oplopen... maar zal het ff navragen aan een "verstandig iemand" Knipoog Jean-Rene Luijmers jaja hele mond vol...