second opinion

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

second opinion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 22:32

Ik wil graag een second opinion over de kreupelheid van mijn paard. Ik kan me niet helemaal vinden in de diagnose van de eerste dierenarts omdat ik het gevoel heb dat er wat anders of meer aan de hand is.

Welke dierenarts zouden jullie aanraden (liefst in het noorden ) en waarom. (waarom een bepaalde arts niet liever per pb om geen negatieve reclame te maken)

Ik wil graag meningen horen die mij kunnen helpen in de keuze van een da voor een so.

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!


paars

Berichten: 5485
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 14:12

van Unen in Vinkega. daar heb ik goede ervaringen mee!

An_J

Berichten: 1486
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:33

Steffi van der Laarse. Te vinden op www.steffivanderlaarse.nl
Veel positieve ervaring mee, neemt de tijd, super voor je paard en komt bij je op stal.

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:55

Greet de Jonge, die doet van alles, gewone diergeneeskunde, maar ook chinese kruiden, acupunctuur e.d., hele goede dingen over gehoord van verschillende mensen, heb zelf wel middeltjes van haar gebruikt (die super werkten), maar ben nog nooit bij haar geweest.

Heb het adres hier zo niet, maar dat staat wel op een flesje wat ik in de stal heb liggen, als je interesse hebt, zou ik even voor je kunnen kijken.

Ze zit wel in het noorden overigens.

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 19:20

Bedankt voor de reacties.
Ik zat zelf te denken aan rutgers, daar heb ik goede verhalen over gehoord of kliniek kleindijk. Maar daar hoor ik hele wisselende dingen over. Emmeloord is me te ver weg. Dan moet hij twee uur op de trailer en kunnen ze volgens mij nooit meer een goed oordeel vormen.

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, GoogleAdsense, Kim_S en 22 bezoekers