Luchtzadel van Danny Kroetsch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Luchtzadel van Danny Kroetsch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 19:38

Hallo Bokkers,
mijn paard heeft last van zijn rug door zijn huidige springzadel wat altijd heeft gepast maar nu door meer spieraanmaak schuift en dus niet goed meer ligt. Dit wil ik dus voortaan alleen met springen gebruiken en met een schapenvachtje moet dat dus wel lukken. Maar omdat ik 6x per week dressuur en ik dat dus het meest doe en het op wedstrijden ook fijner is, is het dus omdat ik dus zovaak dressuur niet goed meer om dat ook op mijn springzadel te blijven doen. Vind ik hartstikke zielig en wil daarom dus voor mijn paard een luchtzadel van zadelpasser Danny Kroetsch. Hij meet je paard helemaal op en zijn zadels zijn supergoed voor de rug van je paard. Nu zei ik tegen mijn moeder dat tineke bartels er ook mee reed en dan zegt ze: als je nou zover was als tineke bartels Verward Maar het gaat niet om MIJ maar om mijn paard!!!! En dan zegt ze: ik vind het vele te duur, dat ben ik met haar eens want het kost met op maat maken, etc 2000 euro voor een 2e hands maar voor een nieuwe betaal je al gauw 3000-3500 euro. Het is dus wel heel erg duur. Mijn vader staat er meer achter, want dat zadel kun je de boom enzo van verstellen dus het blijft zijn waarde houden en je kan het dus aan elk paard aanpassen. Maar als je dus zo'n zadel hebt heb je dus nooit meer het geklooi van dat je paard last van zijn rug heeft of dat het zadel niet past. Bijna iedereen op onze stal heeft zo'n zadel en zij hebben er heel goede ervaringen mee. Mijn moeder zegt dan maar dat ik een 2ehands moet zoeken maar ik heb fugers laten komen en die legde er een zadel met een veel te smalle kamer op, dat moest IK hem vertellen en hij wil natuurlijk verkopen en als het aan hem ligt is het eerste zadel het beste. Ik heb er dus niet zulke goede ervaringen mee. En een nieuw zadel voor 1500 euro ofzo doe ik dan liever niet, dan betaal ik liever 2000 euro voor een 100% goedliggend zadel wat lang meegaat en je aan kunt passen. Ik wil gewoon dat mijn paardje niet meer last van zijn rug heeft en voor het intensieve dressuurwerk dat ik en mijn bijrijdster van hem vragen moet hij wel een goed zadel hebben en ik ben mijn vertrouwen in fugers dus kwijt en veel steun van de staleigenaren kan ik in het kopen van zadels bij fugers etc ook niet verw8en omdat zij vinden (en ik ook) dat dat toch maar verkopers zijn en dat we veel beter een luchtzadel kunnen nemen. Straks koop ik een 2ehandszadel wat niet goed ligt en ik vind dat veel meer risico dan een zadel van Danny. Wat vinden jullie hiervan?

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25


Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 07:07

Ik heb een KN op lucht, werkt bij mijn paard zeer goed. Maar er zijn al een aantal topics over geweest. Als je de zoekfunctie gebruikt, kom je ze denk ik wel tegen.
Het is niet zo dat je een luchtzadel simpelweg op ieder paard pas kan maken.
Je hebt ook nog zoiets als kamerwijdte enz.

Als je verder nog vragen hebt, dan pb me maar ff.

alexandra15

Berichten: 2591
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 15:59

Hoevele kost een 2ehands KN op lucht dan en waar zou ik die passend kunnen laten maken?

Ik heb heeel veel spullen te koop door verkoop van mijn paard, oa lamsvellen onderlegger, prestige borsttuig, dekens, dekjes, etc. bieden vanaf 1 euro tot morgen-of dinsdagavond! viewtopic.php?f=63&t=789738&start=25

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 19:44

Wat een 2ehands zadel op lucht kost, weet ik niet. Ik heb de mijne nieuw gekocht. In de bit van deze maand staat een stukje over het wowzadel. Hier staan 2 telnrs bij.
Ik weet dat bij de snieder, daar is het ene telnr van, een Baines op lucht heeft liggen. Hij kan hem evt. ook pas maken.

En over een jaartje of 1,5 komt anders de mijne vrij Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Abril2018, ComscoreBot, Druif_01, laran, ogidni, Samantha89 en 19 bezoekers