* Paard op zaagsel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 22:08

Die schijfjes zijn dan ook die breedte... Lachen
Dat strooplikblok is voor zover ik weet verkrijgbaar bij Hippo BV, leverancier aan nederland van Dodson&Horrell en nog veeeeeeeeeeel meer Knipoog allemaal leuke dingen.
In Muiden/Naarden zit de dichtsbijzijnde Dodson&Horrell etc. etc. verkopende winkel.
Heet ~ De Boer. Het is zeker de moeite waard om bij Hippo BV een folder aan te vragen, staan zoveel produkten in Kwijl

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 10:03

Mijn paard staat ook op zaagsel maar ik geef hem elke dag een plakje stro erbij zodat hij wat te doen heeft. En elke dag als ik weer kom is de plak van de dag er voor weg. Dus hij is er wel een tijdje druk mee hoor, want ik strooi de plak uit door de hele stal. Kan hij strootjes tussen de zaagseltjes vandaan 'zoeken'. Kwijl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-01 11:49

Tja kon ik dat maar doen, want dat lijkt mij ook het beste. Maar ja, het mag allemaal niet. Niets mag er bij ons... Boos!

Orri, ik ga een folder aanvragen, want het lijkt me een goed idee zo'n likding. Zitten daar eigenlijk ook mineralen in of is het alleen maar stroop?

Ik heb net een catalogus aangevraagd, en ze hebben ook een homepage: http://www.jordenshippo.nl

_________________
Wie het laatst lacht, denkt het traagst Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-04-04 12:54 ]</font>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 19:52

Ja klopt, ik was even de url vergeten Cool
Die folder is geen folder maar een compleet boekwerk.... Haha! Had ik echt niet verwacht is een soort van catalogus.
Volgens mij is die stroop dezelfde als normaal in zo'n speel-lik-hang-ding *LOL* gaat.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-01 11:50

De pony van m'n broertje knaagt alles kapot op stal, z'n voerbak, z'n wateremmer, z'n deur.....nu hebben we de oplossing; gewoon een stukje dennenstam (hebben we nog liggen)aan een paar strotouwtjes tegen de muur gehangen, daar kan hij elkker op kluiven en de rest laat hij nu redelijk met rust. Misschien ook iets tegen verveling?

grtx, Rieja

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 22:20

Huh, stikken in een stukje wortel dat in de slokdarm blijft zitten ????
Volgens mij ademen paarden gewoon door hun luchtpijp,die niet zo gemakkelijk dichtgedrukt kan worden. Ik snap niet hoe dit dan mogelijk kan zijn. Kun je dat uitleggen?
Groetjes Esther