hangend ooglid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

hangend ooglid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 11:31

Het paard wat ik kan gaan rijden een gelderse ruin van 9 heeft het ooglid van zijn rechter oog ja hoe zeg ik het "er vanaf hangen" Verward ja uhh wel maar een klein beetje maar je kan het wel echt goed zien! links kijkt ie gewoon normaal.
ik heb het ernog niet over gehad met de eigenaar maar het lijkt me niet echt iets wat goed kan zijn...
Heeft iemand hier ervaring mee???

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...


_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 13:37

niemand??????????????????? Verdrietig

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...

Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:33

Als je het onderste ooglid (van beide ogen) bekijkt, zijn ze dan even rood ? misschien is het oog wat geirriteerd of zo ?

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 08:04

ja maar kan het daar zo van gaan "hangen" ?dan zou je toch zeggen dat er veel slijm uit zou komen!

I once just was 1, and then i found you.. Then i became we, and we became 2...Nine months of waiting and we became 3... Such a great family where you, him and me... Now he is getting taller and we are getting one more, so our 3 will soon become 4...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, Inney en 32 bezoekers