straal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Morrie

Berichten: 22319
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:54

maar als je aangespannen sgw rijdt en een wegtraject van tig km moet rijden, komt het niet goed hoor zonder ijzers......

ik moet altijd erg veel over asfalt rijden, ik heb geen keus, om in een bos te komen en ik moet mijn paard echt laten staan nu hij geen achterijzers meer heeft, ik kan hooguit nog 2 x per week een ritje maken

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 12:00

De straal hoort inderdaad bijgesneden worden. Moet TS een compliment geven voor de duidelijke uitleg van die theorie! OK dan!

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:39

Okkie1 schreef:
De straal hoort inderdaad bijgesneden worden. Moet TS een compliment geven voor de duidelijke uitleg van die theorie! OK dan!


Verward Nou snap ik het echt niet meer. Kan jij me dan misschien uitleggen hoe je uit het stukje van teamspirit haalt dat er aan de straal gesneden zou moeten worden???? Ik begin echt te denken dat ik iets mis in dat stukje

zappa_sweety
Berichten: 302
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 21:19

ik weet het wel.. *LOL*
denk ik... Bloos whahaha
mijn hoefsmid zegt: ik snij de straal niet zo ver af...want anders is het zo gevoelig..!!! *LOL*
dus is het beter dat tie gewoon alleen de erge stukken erf haalt en de rest laat zitten!! OK dan!
dat doet mijn hoefsmid tenminsten!!!
ik weet niet of dit jullie vraag was maar dit is mijn antwoord op mijn vraag!! Haha!
doeidoei Clown Lachen

Morrie

Berichten: 22319
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:25

ik heb de smid vanmiddag even gevraagd wat de functie ven de straal is en volgens hem heeft de straal een ondersteunende functie, van een tastfunctie had ie nog nooit gehoord, zijn "knecht" ook niet, die zou het in Deurne navragen als hij weer een dagje naar school moet