scheurtje in hoefbeen

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

abby

scheurtje in hoefbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 08:30

De vraag is heel eenvoudig: wie heeft er ervaringen met deze blessure.

Ik ben vooral geïnteresseerd in de tijdsduur van het genezingsproces, de revalidatieperiode, de toegepaste behandeling en de leeftijd van het paard of de pony die deze blessure had opgelopen.

(nee, het gaat niet om een van onze eigen paarden)

Gertt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 13:14

abby schreef:
De vraag is heel eenvoudig: wie heeft er ervaringen met deze blessure.

Ik ben vooral geïnteresseerd in de tijdsduur van het genezingsproces, de revalidatieperiode, de toegepaste behandeling en de leeftijd van het paard of de pony die deze blessure had opgelopen.

(nee, het gaat niet om een van onze eigen paarden)

Deze blessure is goed te behandelen,hangt een beetje van de plaats en de ernst van de breuk af.
Een goede hoefsmid zal in samenwerking met de DA Hier een aangepast ijzer onder maken en er zal aan de hand van foto's bekeken worden hoe de breuk geneest. Mijn ervaring als hoefsmid is dat je zeker met een jaar rekening moet houden. Volledig herstel is meestal het gevolg

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:28

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Jeep Cherokee 2.8CRD grijs kenteken te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/430015/jeep ... s-kenteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie