Pendelen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 17:35

oo, gaaf, laat het me horen, hoe ze het een shebben gedaan, en hoe het eruit zag!(en nartuurlijk de uitslag)

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 17:44

Komt voor de bakker aanhangers haha Tong uitsteken

kimmie261

Berichten: 19216
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:54

een paar jaar geleden had ik een goede vriendin die een paard verzorgde, van de 1 op de andere dag zat het paard helemaal onder de korstjes, veearts erbij, en uiteindelijk na een lang verhaal naar utrecht,daar is het paard opgenomen en onder de prednison gezet, en vele bloedonderzoeken enz.....

als ze stopte met de prednison zat het paard binnen 2 dagen weer helemaal onder de korsten, uiteindelijk werd het paard met prednison naar huis gestuurd...als het na de prednison kuur terug kwam, dan moest hij afgemaakt worden....

afijn, ergens had dat meisje een verhaal gehoord van een vrouw die via een foto ziektes bij kinderen opspoorde,en behandelde, dus zij die vrouw gebeld, ze had geen ervaring met paarden maar als de bultjes terug kwamen(na de prednison kuur) moest ze maar een foto van het paard (ze moest alleen de naam en de leeftijd erbij zetten)opsturen.

na de prednisonkuur stond het paard binnen een wek weer met de eerste korstjes, dus een foto gestuurd, ze kreeg een verhaal terug met dat het paard kalk tekort kwam, en een paar buisjes met witte balletjes(medicijnen) erin,paard was binnen een maand kostjes vrij, iedere keer als hij het terug kreeg stuurde ze meteen een foto, en dan kreeg ze te horen wat het paard miste en wat ze eraan moest doen.

helaas is die vriendin op 28 jarige leeftijd overleden en is het paard naar iemand anders toegegaan, maar zover de laatste berichten weet ik dat zodra er iets met het paard is dat ze weer naar die vrouw gaan.

nou geloof ik niet echt in van die pendelaars enz, maar dit was wel heel appart om mee te maken...

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 08:47

Ik weet niet beter... ik ben er mee opgegroeid... ik doe het zelf, mam heeft een spirituele stichting en is medium. Mijn zusje gaat in trance en pap schrijft... Alleen maar kennisen die hier mee te maken hebben...

1x een mooie rit mee gemaakt. Een paard wat een vriendin van mij bereed... verschillende da's hadden verschillende dingen gezegt en diverse medicijnen gegeven, o.a. continu antibiotica.... mam heb toen via mij aan haar toen verteld nog 1 second opion te nemen en dat het een spastische darm was en dat ze moest stoppen met antibiotica en wat voor voer ze moest proberen en dat ze aloe vera tabletten moest halen... De dag erna kwam de da, dacht eerst aan een worminfectie en ging de mest controleren en kwam daarna tot dezelfde conclusie als mam... Korte tijd later was het paard niet meer zo mager en at weer normaal en de ontlasting was ook weer normaal...

Mama doet het meestal zonder foto....

Mag ik vragen, wat heb je ervoor betaald?

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 13:12

ik heb je gepb't!

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:33

Hee, toevallig vandaag heeft iemand een probleem bij mijn paard gependeld.
Ik was met haar naar endurance Ommen Vechtdal. Symphony bleek kreupel op de voorkeuring en we mochten niet starten. En toen vroeg iemand of ze voor me mocht pendelen. Om te kijken wat er aan de hand was. Met de pendel zag je dat het probleem in de kogel zat. Heel duidelijk! Daarna heeft ze met de lecher-antenne gekeken of het chronisch of acuut was. Zou acuut zijn en ook nog een advies over evt. te gebruiken medicijnen. In dit geval homeopathische druppels.
Die ga ik geven en als het niet opknapt ga ik echt wel naar de dierenarts, maar dit ga ik eerst proberen. Ik heb er wel vertrouwen in.
Ik ben benieuwd naar jou ervaringen!!