bioscan?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-01 22:08

dit woord kom ik af en toe tegen, wat houdt dit precies in????


Nathalie w

Berichten: 750
Geregistreerd: 05-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 10:07

Ik heb Bioscan meerdere keren gebruikt bij mijn paarden maar voor goede uitleg zou ik een berichtje sturen naar Vera Wayper of M.N. hier
beide ook op Bokt zei hebben hier mee gewerkt. Vera heeft er ook een mooie site van.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 12-12-11 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd

ceronica
Berichten: 8
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 00:24

Hoi Mijn paard heeft ook onder de bioscan gestaan je zoekt eerst met een soort harkje knelpunten in het lichaam op en daar zet je een stip op met eensoort krijtje.
Op die plekken gaat het haarkje piepen die knelpunten kunnen betekenen dat ze daardoor niet goed functioneren het hoeft niet te betekenen dat het allemaal pijn doet. Als je die punten allemaal hebt plaats je erde lampjes op de punten die je op het paard hebt gezet. en je doet een kapje op het hoofd waar ze erg rustig van worden soms zelfs van gaan slapen. De lampjes zenden een straling uit waardoor die knelpunten gaan verdwijnen. De bioscan werkt goed bij paarden die kreupel zijn of die iets aan de rug of zo hebben. waardoor ze minder presteren. je hebt ook speciale vormen voor de benen nou ik hoop dat je er wat aan hebt

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 13:38


Let horses whisper in your ear and breathe on your heart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 60 bezoekers