aantikken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

aantikken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 11:25

Mijn paardje is drie maanden geleden van de renbaan gekomen. Met het omscholen (ook longeren) weet hij nog niet zo goed hoe hij zijn achterbenen moet neerzetten en tikt soms zijn achterbeen aan. Elke keer op dezelfde plek. Dit doet hem zeer en door een wondje krijgt hij een dik been. Niet handig. Wie weet hoe ik hem hiervoor kan beschermen. Zijn achterbenen bandageren? Hij is erg stijf en moet nog leren om te buigen dus een bescherming is verstandig!!! Wie heeft een handige tip! Cool


gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:41

Strijklappen! Ideaal.

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.

Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 12:16

Maar het zit hoger in het onderbeen, vandaar dat ik dacht aan bandageren....

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:01

pijpkousen?
en je hebt peesbeschermers voor de achterbenen.

want straks in de zomer met dik 30 graden lijkt het me niet ideaal om iederen dag de benen in te bandageren?

mijn merrie komt ook van de baan,zij tikte in het begin erg aan,nu word het steeds minder Lachen alleen in de wei heeft ze het nog vaak.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:53

Dan zou ik idd voor pijpkousen gaan. Die heb ikzelf voor de voorbenen, maar ze zijn ook groter te koop voor achter.

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.

Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 18:16

Het is dus een bekende klacht voor een exrenpaard Lachen Heb je nog meer tips beautyful-mickey???? Waar vond jij nog meer opvallend.. vergelijkend met een KWPN paard (mijn 2e paardje)

guzziwoman

Berichten: 84
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 03:24

die van br zijn ,goedkosten ongeveer 20 euro voor een paar, en hebben ze ook speciaal voor achterbenen, als ik jouw was zou ik vooral proberen laag tempo te rijden en tempowisselingen aangezien onze exdraver dit ook weleens heeft maar alleen wanneer hij boven gemiddeld tempo loopt (zwaait dan met benen)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Floortje_NL, Gitje1973, Hootje, Johnie, Leukertje, lissssan, manubres, marleen_usar, Noukie, noviceh, nuevo_mien, Tango1979, Trendiction en 27 bezoekers