drukkingen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

drukkingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 20:16

ik was vandaag mijn paardje grondig aan het borstelen ( ze is echt vreselijk in de rui) toen ik merkte dat ze aan de rechterkant van haar rug heel veel kleine bultjes heeft zitten Ik denk wel een stuk of 20. dit is nieuw want ik voel daar regelmatig met borstelen. het zijn hele kleine bultjes best veel je kunt ze zo niet zien zitten maar je voelt ze wel. er zitten geen witte haren of zo op en ze reageert er niet op als ik erop druk. ze zitten precies onder het zadel. zijn dit gewoon vetbultjes of moet ik me zorgen gaan maken en de zadelmaker bellen? volgens mij ligt het zadel wel goed maar ja ik heb er niet veel verstand van duss.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-04 20:20

Is je paardje toevallig net weer het land op gegaan of is er iets anders veranderd in het voer? Zouden eiwitbultjes kunnen zijn.

Nulla tenaci invia est via

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 20:25

ze gaat het hele jaar door overdag de wei op. misschien dat er nu nieuw gras begint te groeien, maar ze staat op een best schrale wei. in haar voeding is niets veranderd. behalve dan dat de winterpenen die ze als bijvoeding kreeg op zijn.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 08:45

Mischien muggenbultjes? Heeft ze ze ook op andere plekken of alleen daar?

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 16:27

nee ze heeft het alleen daar. verder heeft ze een deken op dus ik denk niet dat het muggen zijn. die komen daar volgens mij niet

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-04 16:47

Toevallig een ander wasmiddel gebruikt voor je dekje of niet goed uitgespoeld?

Nulla tenaci invia est via

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 20:32

mijn oma wast mijn dekjes altijd omdat ons mam allergisch is voor paarden. die doet ze volgens mij gewoon in de wasmachine in een kussensloop. dus dan moet de wasmiddel er toch wel goed uitgaan? ik zal het eens navragen morgen

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annibel, GrapeshotBot, Hieperdi, IASCrawler, kiki1976, mamabird, Trendiction en 30 bezoekers