Antibiotica voor veulen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Huertecilla

Berichten: 26842
Geregistreerd: 19-02-03

Antibiotica voor veulen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 11:14

Welk type, liefst breed-spectrum, antibiotica kan ik gebuiken voor een jong veulen?
Graag met werkzame stof(fen). Kan hier alles gewoon bij de apotheek halen, maar moet wel aangeven wát ik wil hebben.

Vast bedankt.

www.homocaballus.net


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:52

Goh, hoe heette het nou...? Mijn veulen heeft ook antibiotica gehad. Eerst voor een longontsteking en daarna voor nog wat. Kan er niet opkomen. Ruikt heel zoet en zit in een witte ronde pot met donkerblauwe draai-deksel. Misschien even de DA bellen om te vragen hoe het heet.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 13:52

Bedoel jij cubarmix (spelling?) Quellian? Een wit poeder dat een beetje cocos achtig ruikt? Dat kregen de jonge paarden bij ons ook als antbiotica toen ze een longinfectietje hadden en ik geloof dat Texas van Sammy_Jo dat laatst weer heeft gekregen als ontstekingsremmer vor een hele grote wond die hij had opgelopen...

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 22:27

Katinka heeft TMPS (zal wel ff kijken hoe het heet) en Excenel gehad voor haar longetjes

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 09:49

vikki schreef:
Bedoel jij cubarmix (spelling?) Quellian? Een wit poeder dat een beetje cocos achtig ruikt? Dat kregen de jonge paarden bij ons ook als antbiotica toen ze een longinfectietje hadden en ik geloof dat Texas van Sammy_Jo dat laatst weer heeft gekregen als ontstekingsremmer vor een hele grote wond die hij had opgelopen...


Heeft mijn jaarling (toen) ook gehad toen hij luchtweginfectie had!
Ruikt naar kokos, vind het super ruiken, haha.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, Capriootje, elin2412, Hobbyhorse, mingming, Pikeur en 23 bezoekers