Rare Bultjes op Zijn Rug?

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cowgirltjuh

Rare Bultjes op Zijn Rug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-04 18:22

Hallo,

Ik rijd een paardje van mensen die altijd als hij het zadel op heeft gehad, de dag erna zo'n soort bultjes op zijn rug krijgt Verward

Jullie moeten weten Dat:

* Dit paard naar de Homeopaat is geweest, omdat zijn oude verzorgster (van 24!!) een slof verkeerd op hem heeft gebruikt Scheve mond Huilen Boos!
* Hij met Gelpad word gereden
* Hij dit al langer heeft maar iederes keer als ik vroeg wat dit was ik nooit antwoord kreeg
* De eigenaar ook niet weet wat het is
* Hij bij mij intensiever moet lopen als bij zijn eigenaar

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:24

Die van mij had ook bulten op z'n rug gekregen van een slecht passend zadel. Gelukkig zijn die helemaal verdwenen.

Wat voor bultjes zijn het trouwens? Grote, kleine, veel of een paar. Waar zitten ze precies (Kan het b.v. door het zadel komen)

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:28

Dit klinkt als een slecht passend zadel.
Maar het zou ook nog een overmaat aan eiwitten in het voer kunnen zijn, dat heb je ook veel in deze periodes (als het gras weer langer wordt). Maar als dat zo is, dan zitten er ook bultjes op andere plekken en zitten die bultjes daar altijd.
Probeer eens uit te leggen wat voor bultjes het precies zijn. Hoe groot zijn ze? En zijn ze hard of zacht?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 19:36

kan ook nog allergische reactie zijn op een bepaalde stof uit het zadel of gelpad.
door dat hij warm wordt krigj je dan zo'n reactie.

A woman needs two men in her life - the horse of her dreams and a jackass to pay for it.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 22:24

Als het harde (zo groot als een rozijn) bultjes zijn dan kunnen het talgbultjes zijn. Mijn paard zit helemaal onder. Veel op z'n rug en schouder, maar ook op z'n oren.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie