Zie nu hoe beroerd mijn paard gelopen heeft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Zie nu hoe beroerd mijn paard gelopen heeft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 22:32

Mijn paard heeft nogal wat problemen met haar spieren (zie mijn topic: Uitslag bloedonderzoek gehad, te veel spierenzymen). Ze heeft nu voor een paar dagen pijnstillers (Quadrisol) gehad, en nu zie ik helemaal hoe stijf ze is geweest. Ze is nu weer het paard dat ze vroeger was. Attent, voorwaarts, vrolijk inplaats van sloom en chagerijnig. Ze heeft net voor de laatste keer pijnstillers gehad, dus ik ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat. Ze blijft voorlopig nog wel op de Neutradex staan. Deze week moet ik nog blijven longeren (wel een beetje gaan opbouwen) en als alles goed gaat mag ik er volgende week weer voorzichtig op. Ik hoop maar dat het goed gaat, we hebben nu al zoveel tegenslag gehad.[/list]

Rowy

Berichten: 639
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Hapert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:03

kijk maar wel een beetje uit met die pijnstillers! Als ze geen pijn meer heeft overbelast ze haar spieren dadelijk en dan ben je nog verder van huis.

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 23:09

Ja, dat weet ik, mocht de afgelopen dagen ook alleen maar rustig longeren. Tien minuten losstappen, kwartiertje draf en wat galop en weer tien minuten uitstappen. Voor de rest los als ze niet te gek deed en veel stappen.

Rowy

Berichten: 639
Geregistreerd: 29-09-03
Woonplaats: Hapert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 23:11

oh, ja dan is het goed hoor Lachen Heel veel succes en sterkte ermee!

Wesco

Berichten: 5066
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 17:13

voor zover ik weet zitten pijstillers nog een week lang in het bloed als je gestopt bent pas na die week kun je echt goed zien hoe ze loopt