scannen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23407
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-01 10:03

Ik weet niet of het hier hoort maar anders verplaatst iemand het maar.

Weet iemand wat voor prijs ik kan verwachten als ik Polly wil laten scannen voor drachtigheid. We weten niet zeker of ze drachtig is (verwachten het wel). Kan ik beter afwachten of toch laten scannen, opvoelen doet de veearts liever niet omdat het een mini is.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 10:47

Bij mij koste het 45,- en daarbij ook nog eens 40,- voorrijkosten Frusty

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 12:12

Toen ik Mika net gekocht had is hier de da ook geweest omdat ik Mika wilde laten scannen.
Ze stond toen naast 5 hengsten en de buurvrouw was bang dat als ze wel hengstig zou worden we problemen zouden krijgen.
Maar de da durfde het niet aan, met scannen gaan ze via de endeldarm en omdat mika ook zo klein is durfde hij het niet aan....
Dus ik vraag me eigenlijk af of jouw da het wel zou willen doen omdat Polly ook zo klein is.... Verward

Groetjes Sonja

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

PollyJarig
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23407
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-01 17:35

Ik weet het eigenlijk ook niet, zal eens vragen als hij komt enten...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

MarijeR

Berichten: 24927
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 20:35

Ik betaalde bij de hengstenhouder fl 30,- per keer. Maar op het einde van het seizoen had ik een merrie naar huis gehaald na de laatste keer dekken, die heb ik dus in Klijndijk laten scannen. Dat koste fl 75,-. Terwijl we zelf daar heen moesten rijden en het nog geen 2 minuten duurde...

Noah
Berichten: 39
Geregistreerd: 23-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:30

Hallo,

Ik heb ook een aantal shetlandpony's en die laten we wel scannen. We hebben drie dierenartsen bij onze praktijk en een scant er de shetlanders want die heeft kleine handjes. Het kost bij ons f 25,00 maar dan moet je er wel naar toe. We hebben nog nooit problemen er mee gehad gelukkig. En als de dierenarts denkt dat het niet lukt, dan doet hij het ook niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Furst, gonniee, Kimberley_, mabellean, Mo_Noah, Witje2 en 134 bezoekers