Werkt Tildren ook bij artrose in de halswervels???

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anita_D

Werkt Tildren ook bij artrose in de halswervels???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-04 20:33

Ik kreeg van iemand een mailtje over Tildren, na aanleiding van mijn topic over artrose en ataxie in de halswervels.
Ik heb zelf ook veel goede dingen over Tildren gelezen en gehoord, maar nu vraag ik mij af af het dus ook werkt in de hals???

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-04 23:23

nee helaas

een vriendin van mij heeft haar paard laten behandelen ivm artose in de halswervels(dicht bij de schouder zegmaar) en t heeft niets geholpen.
paard staat nu op de wei, af en toe een stapritje moet kunnen maar helaas heeft Tildren bij dat paard niet geholpen.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:27

ik weet allen dat tildren gebruikt wordt voor hko.. en daar zijn goede resultaten mee geboekt.. maar niet bij ieder paard slaat het aan... zo ook niet bij het paard van een vriendin van mij met hko aan beide voorbenen

If blood will flow when flesh and steel are one. Drying in the colour of the evening sun
Tomorrow's rain will wash the stains away. But something in our minds will always stay

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 18:41

Ik was op een lezing bij DAP Visdonk in Roosendaal, nu een jaar geleden (voordat Tildren eigenlijk goed bekend was) die repte toen niets over spat , hko of arthrose (maar ik vroeg me dat wel af, omdat ik zelf een paard met ernstige arthrose heb- die nu bijna 1 week geleden is behandeld met Tildren Haha! ) Ze hadden het toen juist alleen maar over kissing spine (wat heel de ruggengraad incl. halswervels kan aantasten)
Omdat ik zoiets had van arthrose is arthrose, het medicijn kan geen onderscheid maken tussen de PLEK- zeker omdat het niet in een gewricht wordt gespoten, maar via infuus gaat, ben ik me er verder in gaan verdiepen. Tildren blijkt zeker een revolutionair middel te zijn, alleen zijn ze er nog niet achter WAAR ze het allemaal voor kunnen gebruiken.
Maar 1 jaar geleden werd het gepresenteerd als HET middel tegen kissing spine. Inmiddels is ook gebleken dat er bij hko en spat goede resultaten zijn te boeken, waarom bel je ze niet even ? (visdonk)

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Jeep Cherokee 2.8CRD grijs kenteken te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/430015/jeep ... s-kenteken

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 21:56

Oke, ga ik morgen doen!

Ik zat afgelopen oktober ook mega overstuur met een advertentie uit de Hoefslag over in het kantoor van een arts van de kliniek in Utrecht, of het eeeeecht niet zou helpen als ik mijn paard door iets of iemand liet behandelen.
Hij deedt alles af als kwakzalverij en geld weggooierij en van Tildren had hij toen nog nooit gehoord dus dat zou ook wel niks zijn was zijn conclusie....

Anita_D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-04 21:57

over Tildren moest daar staan

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie