homeopathie bij cyste in knie en botontkalking

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nic_ole_b

homeopathie bij cyste in knie en botontkalking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 12:00

Mijn pony kan niet meer behandeld worden door de "gewone" dierenarts en daarom heb ik besloten om toch maar een homeopaat te laten komen. Je kan het altijd proberen is het idee. Iemand ervaringen, goede en slechte, met deze alternatieve geneeswijze?

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 14:38

Nou mijn ervaring is dat homeopathie nix helpt. Er zijn wel voedingssupplementen voor dit soort problemen dacht ik. Dat zijn dan wel natuurlijke middelen maar geen homeopathie.

Soms ben ik net een mens.

Soms ben ik net een mens.

fiesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:03

een cyste is een blaasje gevuld met vocht. Naar mijn weten kan dit verder geen kwaad, maar kan in de weg zitten als het net op een gewricht zit. Een osteopaat kan hier ook vrij weinig aan doen!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:10

Homeopathie kan wel degelijk helpen, ik heb eeen hele goeie homeopaat, als je zijn tel.nr wilt laat het me dan maar weten!!
Ik studeer nu zelf homeopathie in Amersfoort omdat ik zo onder de indruk was wat er allemaal mogelijk was met homeopathie, zelf gezien bij vele paarden!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie