Gebroken heup of bekken

Moderators: Dyonne, Angela

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Belker

Gebroken heup of bekken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-04 12:09

Iemand ervaring met een paard die een gebroken heup of bekken heeft gehad. Ik hoorde dit ergens en ben erg nieuwsgierig naar de verdere prognose. Dit betreft een jong dier, maar ik en vooral nieuwsgierig hoe dit verder gaat, later als ze bereden gaat worden enzo.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:39

In de laatste Bit staat een verhaal van een vrouw welke een paard met een gebroken heup de kans heeft gegeven om te revalideren.
Zover wat ik ervan begreep liep het paard nu weer helemaal goed, maar de weg er naar toe was erg zwaar, zowel voor het paard als voor de eigenaresse.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:34

een vriendin van mij had een pony en die had zijn bekken gebroken volgens de dierenarts Utrecht kon het wel genezen maar alleen op recreatief gebied geen wedstrijden toen heeft ze besloten om de pony naar de slager te brengen

The best secret, is the secret
between a girl and her horse.

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 18:41

Iemand van stal vertelde laatst dat haar vorige paard haar bekken (of heup) had gebroken, dat bleek bij een ander onderzoek. Ze weet dus niet of dit bij haar was gebeurd of bij de vorige eigenaar, de DA had gezegd dat dat zomaar kan gebeuren zonder dat je het merkt..
Maar goed, het was iig goed gekomen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie