Paardengriep? Of wat?

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Manda

Paardengriep? Of wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-04 11:22

Ik kom net terug van vakantie en gelijk de volgende dag is mijn paard ziek Verdrietig
Hij heeft een doffe vacht, staat vrij wankel op zijn benen, laat zijn hoofd de hele tijd laag hangen bij het stappen en in zijn box. Zijn ogen zijn dof en de pit is er gewoon totaal uit. Hij eet wel gewoon zijn brokjes op en vanmorgen lag er gewoon mest in zijn stal.
Hij is een jaar geleden ingeent tegen influenza, tetanus en rhino en het is nu juist weer tijd om hem overnieuw in te enten maar dat gaat nu natuurlijk niet omdat hij ziek is. Zouden we te laat zijn?
Hij heeft altijd om de paar maanden een wormspuit gehad, ik denk dat de laatste ongeveer 3 maanden geleden was.
Hij had vanmorgen een snotneus, maar net niet meer... Ik vond hem wat benauwd overkomen net, hij kreeg poeder tegen benauwdheid over zijn brokken.
We wachten nu nog een paar uur af en als vanmiddag nog niets verbeterd is bellen we de dierenarts.
Oja, de temperatuur was om 9:00 37,8 en om 10:30 37,2.
Zou het toch de paardengriep zijn? Het heerst in de buurt dus het zou kunnen. Is paardengriep gevaarlijk?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 15:19

Het zou idd influenza kunnen zijn, of droes. Ik zou iig de da maar bellen.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:12

Ja ik zou ook de da bellen. Je weet maar nooit

Daar waar het verstand van de ruiter eindigd begint zijn grofheid![/color]

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-04 11:34

We hebben niet gebeld. Smiddags was er ineens niets meer aan de hand. Behalve zijn doffe vacht zijn alle ziektesymptomen weg. Zeker iets verkeerds gegeten ofzo... We weten het niet. Hij is nu in iedere geval weer helemaal bij. We houden hem in de gaten en doen rustig aan met hem, je weet maar nooit.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie