Fysiothearapeut ja of nee??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TheSyllie
Berichten: 79
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 09:54

Ik heb de foto's niet meegekregen naar huis. Dan zou ik ze nog een keer moeten bekijken... Maar toen ging het voornamelijk over de voorbenen. Daar was ze toen kreupel aan. Maar dat is gelukkig allemaal over. Nu loopt ze alleen linksachter een beetje vreemd..

miekie

Berichten: 723
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Axel, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:50

ik zou er zeker eens een fysio naar laten kijken.. ik ben nu zelf bezig met een cursus basismassage bij paarden. het blijkt nu dat mijn paard dus helemaal vast zit. zowel in de rug als in de nek. dit kan na verloop van tijd leiden tot lichamelijke problemen. een ander meisje van die cursus had een paard van haar ook laten behandelen. haar paard was ook steeds ergens kreupel en had ook last van verschillende organen. in dierenklinieken konden ze ook niets vinden.. hebben paar dingen geprobeerd, maar niets hielp. toen heeft ze dus een afspraak gemaakt met die fysio/osteopaat (zij is een hoop dingen tegelijk) en na 4 behandelingen was het paard er weer bovenop.. zij kon ook zien waar de problemen zaten. dus ik denk dat het zeker geen kwaad kwam om er eens zo iemand naar te laten kijken hoor!!