Vel van been/ dikke pees

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Concorde

Vel van been/ dikke pees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 21:02

Vraag me niet hoe ze eraan komt, maar mijn meis stond vanochtend op stal met een rechtervoorpootje waarvan aan de buitenkant een lang stuk vel/haar af was (geen open wond, maar dus gewoon een lange streep huid weg) en een licht opgezwollen pees. Ze is gister met een andere pony (staat ze altijd mee) in de buitenbak geweest, en het lijkt écht níet op een mep... ze heeft een hele 'veilige' stal, dus dat lijkt me ook niet logisch... maargoed...
Ik heb haar even losgegooid in de binnenbak (schone bandage eromheen, wil niet dat het nu het nog zo vers is helemaal onder het zand komt), ze liep goed, soms dacht ik dat ze heel iets voorzichtig was maar ze liep ook wel gewoon lekker te racen en te showen zoals ze normaal doet.
Heb het pootje gekoeld, en ze was verder niet miepig ofzo dat ik er niet aan mocht komen. (als ze normaal een wondje heeft mept ze je wel weg Bloos )
Hou het even goed in de gaten, als het niet dunner wordt/ als ze moeilijk gaat lopen bel ik de dierenarts.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

noekie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 08:53

Hopelijk geneest het goed en is er idd niks beschadigt!
Bij onze merrie is een keer de pees doorgetrapt, dat is niet prettig..
Maar je kunt de pees onder de huid uit zien?

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-04 19:18

nee joh! gelukkig niet! er is geen wond ofzo, gewoon een stuk geirriteerd vel, geen bloed, nix.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie