*opgezwollen wangen...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-01 18:40

Iduna was pas geleden niet helemaal lekker en toen viel me op dat ze opgezwollen wangen had, tenminste tussen bit en hoge neusriem (dat stukje) en dit aan beide zijden.

Nu valt 't mij op dat ze dat nog steeds heeft, kan het zijn dat ze dat altijd had en het mij nu pas opvalt? Of is dit iets wat niet normaal is?

Op het moment dat het hoofdstel in zit en ik een korte tijd met haar werk en haar dan controleer, merk ik dat het bit dan ook strakker zit. Ik heb 't al een keer geprobeerd om het bit wat lager te hangen, maar dan zit het gewoon te los.

Moet ik me zorgen maken? Of is dit normaal? Wat kan ik er aan doen? En wat te doen met het bit???

Alvast bedankt!

Groetjes Mayo


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 22:23

Heb je onlangs nog haar tanden na laten kijken?
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat haar wangen geirriteerd worden doordat ze haken heeft.

Het hoeft natuurlijk niet, maar als het zo is dan is het vrij snel op te lossen. Misschien even naar laten kijken?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-01 22:30

Er is een aantal weken geleden d'r tanden gedaan. Ze hebben haken verwijderd en geloof ik een kies of zo Verward .

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-01 00:08

Klopt, pas geleden is de tandarts erbij geweest en heeft haken gevijld en een klein wolfskiesje getrokken.

Dat was op 9 augustus dus alweer een tijdje terug.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-01 22:23

Iemand nog tips???

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Tante Wil
Berichten: 11
Geregistreerd: 10-09-01
Woonplaats: Ruinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 01:37

Citaat:
Op 2001-09-23 22:23, schreef Mayo:
Iemand nog tips???



Hallo Mayo!
Lees op pagina 2 het verhaal van Baldur, Chronisch Verslagen Droes?? Heeft jouw paard soms een beginnende of reeds genezen Droes gehad??

hartelijke groeten,
tante Wil.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 12:03

Durf ik eigenlijk niet te zeggen, ik heb geen medische ervaring met paarden. Ik denk het niet iig.

De zwelling voelt wel harder aan, tenminste het voelt hard aan als je 't in probeert te drukken, maar verder niet eeltig.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Noah
Berichten: 39
Geregistreerd: 23-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 15:19

Hallo,

Dit doet me denken aan ons shetlandhengstje. Die bewaarde voer in zijn wangen. Hij kreeg ook dikke bulten onder zijn wangen en daar bleken dus voerresten in te zitten die hij niet goed weg kon krijgen. Mischien heeft de tandarts iets gemist of is er iets gaan ontsteken waardoor hij pijn heeft, bij ons was het na een bezoekje aan de dierenarts, die alles nog even heeft bijgevijld, zo weer over.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-01 20:45

Hmm, ik zal er eens naar kijken. Thanx!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ghazella, Nancy01 en 113 bezoekers