gevoelige benen/pezen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 17:48

Mijn probleempje met Nouska haar opgezwollen benen is dus opgelost! *LOL* De reden waarom haar benen opgezwollen waren ken ik nu ook; de verkoelende gel (voor mensen) heeft een quasi omgekeerd effect bij paarden!!! Scheve mond\ De DA zei me dat paardenbenen -en dan vooral rond de pezen- erg gevoelig zijn voor allerlei producten (zalven, gels,en dergelijke). Scheve mond\ Dus in plaats dat Nousak haar beentjes koeler en dunner werden, werden ze heet en heel dik Huilen . Dus geen 'mensenproducten' op je pony/paard zijn beentjes gebruiken!!!
Gr. Marijke

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 18:41

Welke gel was dat dan? Ik ben namelijk groot verbruiker van alle VSM producten. (SRL gelei, calendula, arniflor, enz.) Zou dat dan ook kwaad kunnen? dat is wel homeopatisch... (en ik heb het aangraden gekregen door mijn DA). Maar zou jou DA dat wel goedkeuren?

Maar ja, toch fijn dat je tenminste de oorzaak weet...

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 20:00

Die gel was met lavendel. Hij was paars en rook erg naar lavendel. Ik kan nu niet op de naam komen, Frusty maar als ik het weet stuur ik ff een PB naar jou. En ik denk dat jouw producten wel goed zullen zijn als je DA het gezegd heeft...
gr. Marijke