Vinden jullie 37.9/38.0 koorts?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Timbers
Berichten: 1398
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 09:49

Hoorde van de week van een collega dat haar paard ook wat hangerig en sloom was, geen koorts maar gewoon niet vooruit te branden. Heeft ze bloed laten prikken, blijkt hij bloedarmoede te hebben. Daar kan dus ook sloomheid en hangerigheid vandaan komen. Maar goed het belangrijkste is op je eigen gevoel afgaan, vertrouw je het niet bel dan voor de zekerheid een DA. Voordat mijn paardje ziek werd zei ik ook al steeds ze is niet lekker, maar goed stalgenoten zeiden "niks aan de hand, je maakt je druk om niks", totdat ze ineens 40,5gr koorts had maar nog wel gewoon bleef eten, glom als een spiegel en er kerngezond uitzag. De DA schrok zich rot toen ze de temp opnam. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan want ik had al dat gevoel de hele week.....
Resultaat een dikke week flinke koorts die niet lager te krijgen was met antibiotica, koortsverlagers en wat er nog meer in gespoten is, slechte nachtrust voor mij en een hoge DA rekening en belangrijker nog mijn paard voelde zich hardstikke rot, ze mocht natuurlijk ook niet met haar vriendjes buitenspelen (en ze is niet gewend om 24u per dag op haar box te staan). Blijf je paard dus goed in de gaten houden en vertrouw op je eigen gevoel.