Litteken op been

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Litteken op been

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-04 20:54

Mijn paard heeft een ongeval gehad, tijdens militairy.
Nu heeft ze een litteken
Springen doet ze nog steeds, militairy gaan we niet meer doen, te gevaarlijk.
tot in de M kan ze nog meedoen, maar stel nu dat in de Z je paard gekeurd word, mag ik dan nog met haar meedoen, of mag ze niet meedoen ?? Verder heeft ze niets, kan nog prima lopen en springen, je ziet er helemaal niet van, alleen een streep op haar been waar bijna geen vacht over groeid, en daar maak ik mij zorgen om.


Duhelo

Berichten: 28496
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 20:57

waarom zou een paard met litteken niet meer mogen meedoen? als ze niks heeft aan haar benen ,rad loopt en lichamelijk kerngezond is?
ik zie er geen probleem in hoor...

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 15:06

Als je paard zelf niets mankeert, mag je aan elke sport meedoen, hoe hoog de klasse maar is, ze moet wel klinisch geheel in orde zijn. Zelf heb ik een ruin, die aan de endurance meedeed en in de aanloop van zijn carriere is hij op zijn knie gevallen op de rand van het asfalt en kreeg een gat, dat erg diep was en pezen en bot lagen bloot. 5 maanden gerevalideerd en is Ned kamp geworden en heeft 160km ritten uitgereden. Wel zorg besteed aan de mobiliteit van het gewricht en gezorgd, dat er geen verklevingen ontstonden. Maak je geen zorgen dus!!

I love my Arabian horses

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-04 16:24

ik zou het flauwe kul vinden als je paard niet mee mag doen als die een litteken heeft....ik denk dat ze daar niet zo moelijk over doen hoor?

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 17:16

Allemaal bedankt
Ik was al ongerust dat we niet op wedstrijd konden, maar dankzij jullie denk ik zelf dat we het goed gaan doen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appel_33, CarolinePro2, Facebook, IASCrawler, rocky_1995, tengeltje11 en 31 bezoekers