beetje raar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

beetje raar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 12:41

vorige week dinsdag is kelvin naar een andere hoefsmid geweest.( we gingen eerst naar de dichstbijzijnde maar nu maakt het geen verschil) in klijndijk. kel is al een paar keer kreupel geweest voordat we daarheen gingen. nou kwamen we daar en bleken de hoeven door de vorige hoefsmid helemaal verkeerd bekapt te zijn. het was zo dat hij dus de straal niet goed had uitgesneden en dus liep ie daarom kreupel. nu hebben ze het uitgesneden en ze hadden gezegd dat de kreupelheid na ongeveer twee weken weg moest zijn. maar hij heeft dus al de hele tijd een dik been. kan dit t maken hebben met dat de doorbloeding nu goied doorkomt? of zou het iets anders in zijn been zijn. al ik heb gereden zie je er niets meer van maar het voelt nog wel alsof er een beetje vocht net boven de kogel zit. help!
xxx stephje

vernieuwd profiel


stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-04 12:44

hij heeft er verder niet veel last van volgens mij. in sommige bochten lkijkt ie wat onregelmatig maar hij heeft geeen pijn. zelfs loopt ie beter en netter dan tevoren. beetje raar niet?
xxx stephje

vernieuwd profiel

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 12:50

No foot, no horse....

Zegt genoeg. De hoefsmid kan je paard maken of kraken. Kies altijd de allerbeste hoefsmid die je kunt vinden.

Ik zou nu afwachten of de kliniek in Klijndijk gelijk heeft. Dat zie je dus in 14 dagen. Tot die tijd zou ik een beetje rustig aan doen met het paard. Er is immers wel wat veranderd in zijn voetjes, en dat kan hem best even wat pijn geven. Wellicht is er toch iets anders aan de hand en moet je paard sowieso rustig aan doen. En als dat uitsnijden van de straal de oplossing was, kan je daarna immers alsnog wer fanatiek aan de training.

Succes, even afwachten!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:10

Mijn haffie is een tijdje geleden ook anders op zijn ijzers gezet en heeft hier best een tijd aan moeten wennen.
Nu loopt hij beter als ooit!! OK dan!

XANTHA

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 13:12

Dat is hetzelfde als dat jij ineens op hoge hakken zou moeten lopen. Of op platte schoenen terwijl je altijd hoge hakken bent gewend. Hij zal zijn spieren wel voelen. Laat hem rustig aan de nieuwe stand van zijn voeten wennen, doe het even rustig aan.

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, inge_romeo en 82 bezoekers