Toch foto's van mijn paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
saskia23

Berichten: 936
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Randstad

Toch foto's van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 19:36

Een paar weken geleden heb ik een topic gestart waarin ik vertelde dat mijn paard niet helemaal zuiver liep en dat ik dacht dat dit spierpijn was.
Nu is het ook zo dat mijn paard ontzettend onrustig was met zijn hoofd, gooien en slaan enzo.Dit doet hij tijdens het rijden maar ook op het land en aan een halster.
Gister heb ik de veearts gebeld om zijn tanden na te laten kijken en ook had hij een wondje op zijn kogel wat nu dik was. (dat wondje zit er al een tijd en ging niet helemaal dicht).

Afijn, de veerarts heeft een paar fijne haken verwijderd Scheve mond en gekeken of er een fistelvorming bij het wondje zat.Neem me niet kwalijk als ik het verhaal wat onsamenhangend vertel maar ben nogal een neuroot en vergeet de helft van wat de veearts zegt.Om een lang verhaal kort te maken, ik moet het wondje 2x per dag schoonmaken, mag niet rijden omdat hij (waarschijnlijk vanwege het wondje) wat onregelmatig loopt, hij zit aan een fikse antibioticakuur en over twee weken gaat hij met beide achterbenen op de foto.
Ik ben erg blij dat hij op de foto gaat want ik heb hem bij aankoop alleen klinisch laten keuren en heb geen idee wat er in die achterbenen zit.Ik ben bij elke onregelmatige pas bang voor arthrose ... over twee weken weet ik dus wat meer.

Overigens sprongen twee stalgenoten direct voor me in de bres, de een rijdt met haar auto naar de kliniek (die trekt de trailer) en de ander regelt bij haar oude stal een trailer .. zij rijdt erachteraan en luisteren mee naar wat de veearts gaat zeggen, lief he?? OK dan!

Ik hoop over twee weken goed nieuws te kunnen melden, Scheve mond

groetjes saskia

Hevonen

Berichten: 5615
Geregistreerd: 21-01-04
Woonplaats: up north

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:30

sterkte!

saskia23

Berichten: 936
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 22:42

dank je

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 08:25

veel sterkte en hopen dat alles goed komt.