Shetlander loopt niet goed.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fedjeraketje

Berichten: 207
Geregistreerd: 18-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-17 11:30

Het was de eigenaar wel opgevallen zijn vorig jaar ook 5x naar de dierenarts geweest en toen konden ze niet vinden wat het was. Maar gister werd het ineens veel erger.

Ook denk ik dat hier een verkeerd beeld wordt geschetst van de eigenaar dit komt ook door mij vanwege mijn openings post maar maakte me onwijs zorgen omdat het niet goed. Ze zorgen wel goed voor de paardjes maar toen zij gister avond kwamen kijken was het minder erg als gister middag en dachten zij dat het nog wel meeviel. Maar nu ik vanochtend opnieuw filmpjes had gemaakt en doorgestuurd zijn ze komen kijken en hebben ze direct de dierenarts gebeld.

Ragdollcat
Berichten: 14666
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 11:39

Dat is fijn, dus toch een hele zorgzame eigenaar.

En maar duimen dat het weer goedkomt.

callum
Berichten: 2783
Geregistreerd: 06-09-10

Re: Shetlander loopt niet goed.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 20:23

Goed gedaan nu hopen dat de da snel kan komen

fedjeraketje

Berichten: 207
Geregistreerd: 18-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-17 22:23

Dierenarts is geweest en ze is inderdaad hoefbevangen in haar voorbenen. Ze heeft nu pijnstillers en bloedverdunners en ze liep ook al niet meer zo stijf en had duidelijk een stuk minder pijn door de pijnstillers. Ze staat nu op alleen hooi en water. Maar nu krijgen de andere paarden wel voer en zij niet. En dan wordt ze helemaal gek. We kunnen haar niet even apart zetten. Dus nu krijgt ze 1x per dag een heel klein handje subli dieetmix (we waren aan de dierenarts vergeten te vragen of dit erg was) kan dit heel veel kwaad of moeten we toch proberen een andere oplossing te vinden?

Dennis

Berichten: 31474
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Shetlander loopt niet goed.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 22:27

Hoe minder Hoe beter. Maar een paar kruimels om haar rustig te houden is niet meteen een ramp.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Shetlander loopt niet goed.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 22:31

Zoals ze loopt lijkt het mij hoefbevangenheid. Lastig soms he als je de eigenaar niet bent. Ik hoop dat de VA snel komt. Succes!