me shetje loopt heel erg op voor hand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kepotje

Berichten: 125
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

me shetje loopt heel erg op voor hand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 20:48

me shetti loopt heel er op voor hand denken ze omdat ie gheel erg dribbelt in stap ik weet niet wat ik moet doen help me asstublieft ik ben bang dat er iets ergs is snik snik Huilen als die niet op achter hand loopt hoe kan je dat dan lereh wie kan me helpeh Huilen
kusjes prissey en likjes van oscartje Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:51

Probeer eerst een stukje te typen met hoofdletters, leestekens en een iets betere spelling, ik begrijp zo niks van je stukje.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:51

misschien even duidelijk nederlands schrijven. Ik snap er echt helemaal niks van

kepotje

Berichten: 125
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 20:58

srry jongens komt omdat ik heel erg verdrietig ben omdat ik zo bang ben dat het ernstig is

kepotje

Berichten: 125
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 21:00

nou kijk ik heb een shet die al aardig is in gereden. maar de laatste dagen blijft hij heel stijf met ze voor beentjes lopen. en sleept wat met zijn achter beentjes en ze denken dat hij ze achterhand niet gebruikt .en ik weet het niet zeker. maar ik weet wel dat het nie goed is . weet iemand misschien wat het is. beter zo

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:03

Wat doet ze als je er niet op zit ?

kepotje

Berichten: 125
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 21:05

het is een hij maar maakt niet uit hahahaha na dan doet hij et ook wel maar alleen in stap
hij wil ook als je er op zit alleen maar heel hard galopperen en hard draven moet hem echt in houwen in stap en draf en galop

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 23:59

Moeilijk te oordelen zo uit je verhaal, is er niet iemand met meer ervaring die kan kijken (je staat toch op een vrij grote stal).

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 00:18

Dat komt omdat je met je 1.55 op een shetje van 90 cm zit Scheve mond En dan ook nog eens door een zware bak gaat rijden Je laat hem geen andere keus als dribbelen.

kepotje

Berichten: 125
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 12:13

fsoudan dat is nie waar ik als ik nie in de bak rij doet hij het ook en hij doet et al vanaf ik em kocht en toen ree ik amper op hem dus daar kan et nie aan leggeh hoor en ik doe heel voorzichtig met em dusssssssssssssssss maar bedankt

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 14:37

Hallo... normaal nederlands svp. Is dat zo moeilijk? Je zit toch op school? En weet je hoe het komt dat iemand dacht dat hij een "zij" is??? Omdat je iedere keer ze, ze en nog eens ze gebruikt...

En als je echt bang bent dat het iets ernstigs is, bel je toch de DA, ipv eerst advies af te wachten van mensen van internet?

kepotje

Berichten: 125
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 19:14

nou dankje maar ik heb al geen hulp meer nodig hoor. ik heb al iemand die me temiste goed kan helpen dus heb geen reactie's meer nodig

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:20

Het klinkt alsof je shetje kreupel is.
Even rust geven dus. Niet meer rijden, longeren of wat anders totdat het over is. Als het na een week nog zo is moet je even je dierenarts erbij halen.
Gewoon een weekje in de wei laten en niets doen. Ook niet steeds kijken of het al beter is (dus niet opjagen ofzo), want dan wordt het alleen maar erger.

kepotje

Berichten: 125
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 19:51

bedankt meis maar ik ben vandaag heel even wezen rijden en het ging ineens weer heel erg goed. we denken alle maal wel dat hij wat stijfjes was xxxxxxxxxxxies kepotje bedankt

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:57

bedoel je mij met 'meis'? Mmmm... sorry, maar je hoeft mij niet zo te noemen hoor. Zelfs vrienden hoeven mij niet zo te noemen.

Ook als ie wat stijfjes is geweest is het niet onverstandig om een paar dagen nog rustig aan te doen. Een paard wordt niet voor niets stijf.

kepotje

Berichten: 125
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 20:00

nee dit berichje was nie voor jou sorry dat je dat dacht maar bedankt voor je reactie en ja ik denk dat ik hem wel wat laat rusten heel erg beandkt voor je hulp

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:14

Je moet niet elke dag rijden... Dit is te zwaar voor Oscar. Je bent 1.55 en je shetje is 90 cm je rijd door die bak en over de straat..... En niet even 5 minuten nee half uur of een uur. Je kan Oscar ook beweging geven door hem te longeren het is echt niet goed om elke dag te rijden op zo'n klein beestje

kepotje

Berichten: 125
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 20:34

fsoudan ik weet dat je wilt helpen. en dat waardir ik heel erg. maar ik rij niet iederedag hoor ik ga zo vaak met em lopen . maar als ik te veel rij zal ik er aan gaan denken maar os is niet 90 cm hahaha maar maakt nie uit hoor na zie je wel weer op de boerderij