de laatste tijd hoor en zie je het steeds vaker, paarden die op een kliniek binnenstebuiten worden gekeerd omdat eigenaren vermoedens hebben van problemen in de rug en/of nek van het paard. Ik ben op zoek naar informatie maar vooral persoonlijke ervaringen over dergelijke onderzoeken dus ik dacht, waarom niet Bokt raadplegen?

Zijn er hier mensen die hier iets over kunnen en willen vertellen? Alle informatie is voor mij nuttig, waarom je overwoog om het paard flink te laten onderzoeken? Wat was het moment wanneer je dacht...nu is het klaar met masseurs, zadelmakers, tandartsen, osteopaten, de klachen zitten veel dieper in het paard dus nu is het tijd voor grondig onderzoek zoals foto's maken op een kliniek? Was je bang voor kissing spines of misschien artrose?
Hoe ging het in zijn werk? Wat voor onderzoeken en/of foto's zijn er gemaakt? Van links/rechts/bovenaf/noem het maar op.
Nogmaals, alle informatie is voor mij bruikbaar en mag ook via PB gegeven worden. Uiteraard ben ik ook nieuwsgierig naar de kostenplaatjes maar ik respecteer het absoluut als hier liever niet over gesproken wordt.