Huid los van het weefsel

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Suusje1986

Huid los van het weefsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 18:54

Hallo,

Het paard wat ik verzorg (Belgisch trekpaard) heeft een tijdje terug een ongeluk gehad. Ze wordt nu beleerd en is een keer helemaal in paniek geraakt toen ze een bandje moest slepen. Ze is toen oa door het hek heen gesprongen. Ze wilde er overheen, maar dat ging niet.

Ongeveer 2 weken na dat ongeluk werd haar been ontzettend dik en warm. De DA is erbij geweest en die heeft toen heel veel vocht uit het been gehaald. Volgens de DA is de huid losgegaan van het weefsel. Dat moest overgaan met een week boxrust. Maar na die week was haar been nog steeds dik.

Nu, ongeveer twee maanden verder is haar been nog steeds dik. Scheve mond De ene dag is het dikker dan de andere dag...

Is dat wel normaal??? De DA is nog een keer geweest en die zei dat het lang kon duren en dat het de ene dag dikker kon zijn dan de andere. Maar ik vind het zo lang duren....ik maak me wel een beetje zorgen.

Oja, het gaat om het achterbeen, die is bovenaan aan de binnenkant dik.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 19:28

Die bruine van mij is eens door een putdeksel gegaan met zijn achterbeen! Uiterlijk waren er alleen schaafwondjes om te zien. Ik heb de volgende dag de DA laten komen, het been was inmiddels ook heel dik geworden en ze liep behoorlijk stijf (wat natuurlijkj wel logisch was) hij heeft toen vochtafdrijvers + langwerkend antibiotica gespoten. Na een week was het over, en reed ik er al weer op.
Ik begrijp dat het een verzorgpaard is....maar ik zou de eigenaar toch zover proberen te krijgen dat er (liefst een ANDERE) DA bij kwam, dit duurt veel te lang !

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Jeep Cherokee 2.8CRD grijs kenteken te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/430015/jeep ... s-kenteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie