oedeem in de lymfe (keel streek)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Domingo_Joe
Berichten: 12
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Hellum

oedeem in de lymfe (keel streek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 22:17

wie heeft hier ervaringen mee, en weet er meer over te vertellen, Verdrietig

echt een HELP vraag, komen ze hier ooit goed van af, wat zijn de gevolgen, middelen, etc.

Mijn merrie heeft dus last van verstopte lympfe vaten in de keel, dik hoofd dikke onderkaak, dikke lip (allen gevuld met vocht).

In het begin, rond juni 2003 begon het gedonder met een dik hoofd en hooge koorts, ze heeft altijd goed gegeten,gedronken, niet gesnotterd of geproest/gehoest.

Het enige dat ze nu iedere dag heeft is een dik hoofd Verward zoals boven omschreven en ze is een beetje sloom.


HELP Huilen

shaneen
Berichten: 976
Geregistreerd: 15-09-02
Woonplaats: een leuk klein plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:43

Dit gebeurd niet van de een op andere dag, die koorts stond voor een ontsteking of iets dereglijks daardoor zetten de lymfe ook op, ten eerst lijkt het mij dat je je paard ff niet meer op het land zet en hooi uit een ruif geeft dit scheelt alweer, ten tweede zijn daar medicijnen voor, zelf zou je manesium sulfaat alvast kunnen geven, dit is namelijk een vocht afdrijver, baat het niet het schaad ook niet, die lymfe klier zou volgens mij zelfs verwijderd kunnen worden, zoiets staat mij bij, anders zal er vast een operatie voor zijn, bel je da op en vraag alles wat je wil weten, schrijf het op en als je het niet snapt vraag je of ie het in normaal nl wil vertellen, succes!!!

shaneen
Berichten: 976
Geregistreerd: 15-09-02
Woonplaats: een leuk klein plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 10:44

jeetje wat een fouten in mijn tekst, sorry daarvoor, ik bedoel magnesium sulfaat