Klokhuis vanavond om half zeven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 13:05

Bedankt voor je reactie.
Daar ben ik het mee eens ja.
Wat ik wel jammer vond is toen ik mijn paard daar op kwam halen en hem afmeldde, een arts meteen naar mij da heeft gebeld om te zeggen dat ik mijn paard kwam halen en een second opinion ergens anders wilde.
Mijn da belde mij meteen op mijn mobiel (een minuut nadat ik mijn paard had afgemeld) dat een second opinion echt geen zin had en dat het eigenlijkalleen maar geld verspilling zou zijn.
Nou, hoe bedoel je met z'n allen onder een hoedje....
Ze vroeg nog waar ik heen wilde, maar dat durfde ik niet eens meer te zeggen in de angst dat hun die betreffende kliniek wel eens even zouden inlichten voordat ik daar kwam.
Dat vond ik erg vaag hoor, het leek wel of ze ergens bang voor waren.
En het vaagste kwam een paar dagen later, toen mijn da kwam enten en zei dat het om twee wervels ging in plaats van vier.
Wat ik overigens wel netjes vond, maar ook raar, is dat ik twee weken later gebeld werd door een arts van Utrecht met de vraag hoe het nu met mijn paard ging....
Je begrijpt dat ik dat gesprek heel oppervlakkig heb gehouden haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 13:24

Anita_D schreef:
Wat ik overigens wel netjes vond, maar ook raar, is dat ik twee weken later gebeld werd door een arts van Utrecht met de vraag hoe het nu met mijn paard ging....
Je begrijpt dat ik dat gesprek heel oppervlakkig heb gehouden haha.


Dat begrijp ik dus niet Verward
Waarom de DA niet voorleggen wat de second opion heeft opgeleverd.
Van overleggen en blijven praten is nog nooit iemand dommer geworden.

DGKstudent

Berichten: 221
Geregistreerd: 03-01-04
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 12:07

Vraagje:
zou je helemaal naar Engeland gaan voor die Wobbler-operatie??

In belgie is namelijk ook een paardenkliniek, waar ze deze operatie kunnen uitvoeren; Dr Tom Marien is een goede chirurg die toch wel behoort tot de beste chirurgen uit de wereld;

Als je contactgegevens van deze klniek of Tom Marien wilt;
stuur maar even een Persoonlijk Bericht;

Groetjes

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:22

Wobbler, dat heeft Syta ook gehad. En een vreselijke.......... Zij is genezen door rust en schone lucht, hier in Friesland Haha! Ik ben nu aan het kijken of ik haar klaar kan krijgen voor de wedstrijden. Ze heeft een rechterkant probleem, iets extremer dan een gemiddeld jong paard. Kan door training beter worden.