Fistel in/ op/ aan been

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Fistel in/ op/ aan been

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 16:28

Tallie had dus een heel kein wondje dat niet dicht ging en ook niet dunner werd, dus vorige week maar de DA erbij. Pot antibiotica en grote spuit, en deze week moet shet dichtzitten. Maar helaas, niet dus. Nu moet ik volgende week met haar dus langs de kliniek om foto's te maken. Hij zei het blijft open omdat er of iets in zit dat er uit moet (bacterie, zandkorrel) of er is iets met het bot. Nu bedenk ik dus altijd de vragen pas achteraf als ik de DA al heb opgehangen Boos!
dusseh wie heeft daar ervaring mee? gaat dat lang duren, gaat ze er last van krijgen (heeft ze nu du sniet) en wat als het echt iets met het bot is? moet ik me ernstige zorgen maken (gewone zorgen maak ik me altijd wel Haha! )

epoka

Berichten: 145
Geregistreerd: 16-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 18:37

Waar zit het precies? Een paard van ons had een losse botsplinter (door een trauma) op de voorkant van z'n achterbeen. Was een verdikking maar is er in ongeveer een jaar!! tijd uit verdwenen. Ook hier sprong het wondje steeds weer open.
Zowel utrecht als een ervaren fokker adviseerden ons de natuur z'n gang te laten gaan.
Heb hem wel ondersteuning gegeven met homeopatische middelen.
Als je het niet weet zie je er niets meer van.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 20:58

ze heeft het aan de voorkant van dr voorbeen, net boven de kogel ietsie naar rechts. klinkt idd wel hetzelfde, ik denk dat de DA volgende week idd wil kijken of het een botsplinter is?
Was je niet bang voor onstekingen en wat voor ondersteunend middel had je gegeven?