weet iemand een middeltje tegen wedstrijd stres ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

weet iemand een middeltje tegen wedstrijd stres ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 19:36

hoi,
Mijn pony heeft heel erg last van wedstrijd stress. Dan doet ze net dat ze alles eng vindt. en ze ziet dan ook spoken. En ook is ze heel zenuwachtig voor een wedstrijd. Weet iemand hiet een middeltje voor? Worden ze van dat middel dan ook sloom? dat ze niet meer goed bewegen? en heel erg terug komt en in tempo (dat ze niet goed uitstrekken kan enzo)?
HELP!!!! wie kan mij HELPEN. Ik rijdt met mijn pony m1 en ze is veel te druk in t hoofd.


Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:39

het kan natuurlijk aan je ponu liggen hoor, maar hoe ben je zelf op wedstrijd.
Ben je zelf ook gestresst? Want dat kan je pony nog wel eens overnemen. Zo een middeltje weet ik er niet voor, en dan moet je ook nog oppassen met doping .

Kiekeboe

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 19:49

ik ben zelf ook wel wat gespannen.maar vandaag ook mijn vader liep alvast naar de binnenbak om er naast te lopen totdat ik er aan kwam. toen schrok ze ook overal van en dan is heel vaak zo.en toen ging ik er op en na 1 uur vond ze t nog eng. ik heb haar ge aait en klopjes gegeven en zachtjes met haar gepraat.en heb haar ook achter een aan laten lopen. Dat durfdde ze wel en anders niet

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:49

Ik denk dat de reacties van de pony een afspiegeling is op jouw reactie!

Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 01:19

Geen klopjes geven als een paard bang is (of doet alsof ze bang is). Dat is belonen van slecht/ niet goed gedrag. De volgende keer zal ze nog eerder schrikken. Gewoon doorrrijden (proberen) en doen of er niets aan de hand is. Voorwaarts drijven.

www.creawork.nl Creatieve workshops

Joyckuh
Berichten: 4860
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:09

rescue of hoe je het ook schrijft kan helpen. dit is een homeopatisch middel en moet je een paar uur van te voren aan het paard geven. je kan het zelf ook innemen. het wekrt heel goed. mijn paard is heel druk op de trailer en met rescue op was heel heel kalm.

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 16:23

ooh, thanks. voor de reacties. quincy zweette ook al toen ik later thuis envan de trailer kwam. maar waar kan je resque ofzo kopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:52

De clinic sportpsychologie die begin januari gegeven word, die werkt in ieder geval aan jou wedstrijdstress. En ik denk dat dat belangrijker is.

Zie boktmeetings!

horsepartner
Berichten: 23
Geregistreerd: 21-09-03
Woonplaats: voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:31

rescue is van Bach Bloesem Remedie en Bach is de tekoop bij onder andere de Tuinen of een winkel waar ze homepatisch produkten verkopen.
Begin een dag van tevoren met het geven van de rescue voor het beste resultaat. Ook op de dag zelf mag je het geven.
Geef nooit meer dan 6 druppels per keer en niet meer dan 6 keer per dag.
doe je het meer en vaker dan werkt het niet. je mag het ook zelf gebruiken.
voor meer informatie mag je me ook altijd even mailen hoor. of kijk ook eens op de website horsepartner.nl

succes !!

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 21:23

bedankt!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:44

nervelet, dat zijn druppels. het is homopatisch

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 20:39

we hebben resque net gekocht ik zal t proberen en de pony natuuurlijk ook. Tong uitsteken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Babootje, BingBot, joyce83, jugito, Noblesse_ en 34 bezoekers