2nd Opinion foto's, kostbaar?

Moderators: Dyonne, Angela

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Navy

2nd Opinion foto's, kostbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 11:32

Hoi,

Inmiddels is het alweer 2,5 jaar geleden dat er foto's zijn gemaakt van Navy's benen. Na 4 maanden kreupel te hebben gelopen werd hoefkatrolontsteking fase IV aan beide voorbenen vastgesteld. Omdat ik Navy goed genoeg doorhad wist ik dat zij nog niet aan het einde van haar latijn was, om het zo maar te noemen. Het is geen type dat je plezier doet met een lui leventje, pensioen etc. Vandaar dat ik mijn dromen, hoe onmogelijk ze ook leken, gewoon achterna ben blijven gaan. We zijn 4 maanden later onze eerste Endurance gestart. Uiteraard na speciaal hoefbeslag, simpele eggbars. Wedsrijden gingen goed en het seiozne erop weer verder gegaan. Weer goed en afgelopen jaar klasse II gestart, langste afstand was 74km. Niet kreupel meer gelopen, en ook nu loopt ze als een trein. Zelfs zo goed dat we aankomend seizoen van plan zijn klasse III te starten, met als langste afstand 108km!!

Natuurlijk een wonderbaarlijk verhaal. Zwaarste fase hko, advies afmaken, en dan zulke afstanden.. En dan ga je een beetje twijfelen.. Zal de diagnose wel juist zijn? Wil ik natuurlijk niet op hopen, maar als ik dan van een kennis hoor dat deze zelfde kliniek ook hko heeft vastgesteld bij zijn paard, en dit in Utrecht iets onschuldigs bleek, ga je nog meer twijfelen..
Dus woensdag de foto's opgehaald. Ik ziee r niks aan, zou net zo goed een gebroken been kunnen zijn als een gezond been Lachen Maar, ik wil deze dus opsturen naar bv. Bosch en Duin of Utrecht of KWB.
Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat? Hoe duur het ongeveer is? Heeft iemand hier inderdaad ook zoiets meegemaakt (eeb foute diagnose dus)?
Ik hoop nergens op, maar wil wel zekerheid.

Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 11:48

Foto's opsturen om ze te laten beoordelen, daar wordt je volgens mij niet zo arm van. Het hangt wel een beetje van het aantal foto's af denk ik en je hebt een start tarief. Je mag ze natuurlijk ook altijd naar mij opsturen Knipoog Ik ken wel dat een DA (gezelsschaps) regelmatig foto's opstuurt van patienten waar ze zelf niet uit de foto komt. En dan krijg ze binnen een paar dagen een fax met de resutaten.
Succes er mee!

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie