Zelfs de kliniek in Utrecht weet het niet....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:09

Ik moet eerlijk toegeven dat toen ik de titel van dit topic las dacht: "what's new?". Ik ben er met meerdere paarden geweest en ben er zeker niet over te spreken over hun behandelwijze.

Als je wilt heb ik een goed adres van een kliniek in Duitsland (vlak over de grens bij Venlo).

PB me maar...

In ieder geval veel sterkte met het verlies....

shantihdior

Berichten: 500
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:09

weet je wat een dierenarts zei over mijn paard wat toen (bijna 13 jaar geleden)een veulen was.dit is ook z'n stuk elende wat het ook niet red.hij zag mij niet want ik zat op de grond bij hem in de box .ik was daar wel heel erg van geschrokken.maar hij wordt nu toch lekker bijna 13.ben blij dat ik toen niet naar hun heb geluisterd

Shalot
Berichten: 451
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:39

Nimue schreef:
Abel, het was ook niet mijn bedoeling om negatief te doen over Utrecht. Ik vind alleen wel dat áls ze het in Utrecht niet weten, en je hébt de mogelijkheid (die er voor dit paard dus niet meer was), je het beter ook even bij een andere kliniek kunt proberen. Gewoon omdat 2 meer weten dan 1, en er al meer paarden in Utrecht opgegeven zijn die ergens anders wél behandeld konden worden en nu nog lekker verder leven.


Dat moet je zeker doen. Wat ik mailde was niet persoonlijk bedoeld alleen als ik alle reacties bekijk dan wordt er ook gezegd dat het geen goede school is en daar ben ik het niet mee eens. Maar zeker waar 2 weten, zien meer dan 1.

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:32

Weet je al iets meer over de oorzaak?

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Re: Zelfs de kliniek in Utrecht weet het niet....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:56

Allereerst: ja ik ben me er van bewust dat dit een héél oud topic is.

Ik ben zelf in het bezit van een nakomeling uit deze merrie. Gys is geboren in 2002.
Ik vraag me af of er nog mensen zijn die hem kennen/foto's van hem hebben als klein Gysie en het belangrijkste: die meer weten over zijn verleden.

Voor meer info zie mijn profiel of:
[HAW] Gys van Dubbelland (v. Jakob) @ Harich


Wat de merrie betreft, zijn ze ooit achter de oorzaak van dit alles gekomen? Als ik het goed heb ben ik in het bezit van haar laatste nakomeling.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Zelfs de kliniek in Utrecht weet het niet....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:06

Je kunt in zo'n situatie beter een pb sturen dan een dergelijk oud topic omhoog halen.
Ik ga deze in ieder geval sluiten.