koliek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Inez
Berichten: 102
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: Lelystad / Ee

koliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 11:37

Hey, ik ben nieuw hier, Ik ben Inez, 15, en heb een verzorgpaard: Gentle, ze is een ex-draver van 20 jaar. Ondanks haar leeftijd is ze nog best wel pittig, en ik verzprg haar 2 of 3 keer in de week. Eigenlijk heb ik 2 verzprgpaarden, omdat er nog 1 paard staat, die ik ook mag rijden als gentle het rustiger aan moet doen, maar daar is nu nog niks van te merken)

Gister had ik met haar eigenaar afgesproken om met hem mee te gaan naar gentle, omdat ze in een nieuwe wei stond, en ik wist niet waar dat was.
Vertelde hij, dat ze een ernstige koliekaanval had gehad! Hij heeft ± 3 uur met haar gelopen, de veearts is geweest, en hij is ook 's nachts nog een paar keer naar haar toe gegaan. Ze is nu wat dunner geworden, en moet weer wat aansterken. Voordat ze ziek was, was er niks aan haar te merken, ze liep goed etc. Alleen merken we wel dat ze nu veel sneller eet.
Het was gebeurd in de 2 weken dat ik niet kon komen, dus ik was er niet bij.
Gelukkig gaat het nu weer goed met der! Lachen

Greets,
Inez


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 14:03

Allereerst welkom hier op bokt!! En wat vervelend zeg dat ze koliek heeft gehad en 3 uur lopen dat is echt lang maar je moet het voor je paard over hebben!!! Maar gelukkig is het weer goed gekomen met d'r!

Live,LOve,'ndLaugh

ScapaPolo3
Berichten: 792
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 14:26

Ik zou alles voor mn paard over hebben, ook die 3 uur lopen van mijn part 2 x zoveel goed gedaan OK dan!

KRAAKPIEP


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: B_Fokker, Boris, elin2412, Furst, sannedeedee1 en 35 bezoekers