loom na koliek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

loom na koliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-03 18:30

Mijn paard heeft zondag koliek gehad en ik heb vrijdag voor de eerste keer terug gereden en vandaag. Ze is nu zo loom, niet normaal. Ze wil zelfs niet in draf maar als ze eens aan het draven is gaat het goed, geen probleem dan. En galop wil ze al helemaal niet Verward (dat deed ze zo graag) Ze is ook 6 maand drachtig. Wat zou het zijn? Ik heb haar nu van vandaag terug vitaminen, mineralen bij gegeven.
Ze ziet er ook normaal uit, niet dof of zo.

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:12

Mijn paard is ruim een maand geleden geopereerd aan koliek, ze was daarna erg zwak, mager, en zag er dof en ellendig uit. Ze was toen 4 maanden drachtig. Nu dus 5 maanden (het veulen zit er gelukkig nog in...) Ze is erg doelloos, en ook sloom. Ze loopt nu dagelijks even in de stapmolen, en 's avonds stap ik haar aan de hand. Maar dat gaat niet van harte. Ze heeft wel altijd enorme honger. Ik voer haar slobber met multivitamines en lijnzaad bij.
Ze verveeld zich volgens mij, maar ze moet dit nog een maand volhouden.
dus volgens mij is het redelijk normaal dat ze zo zijn, al is die van jou niet geopereerd als ik het zo lees.
Succes!!

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 00:30

neen die van mij is (gelukkig) niet geoppereerd.
Ik was me al zorgen aan het maken en wou anders maandag effen naar de DA bellen. Maar dan zal ik nog maar een weekje aanzien en kijken hoe het verder gaat.
Bedankt en een goed herstel voor jou paardje