ontstoken :(

Moderators: Dyonne, Angela

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

piedrolover

ontstoken :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 18:40

hoi,
piedro is ongeveer anderhalve maand geleden gecastreerd. Nu is het dus gaan ontsteken (vreemd zo laat nog..). We hebben al antibiotica, maar het moet toch ook schoomn gemaakt worden???? Maar zodra we er met water of wat dan ook bijkomen gaat hij naar je bokken.... iemand misschien tips om het toch schoon te krijgen?
Scheve mond Scheve mond Verdrietig Scheve mond Scheve mond

jihoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 18:47

ik zou toch proberen door te zetten, misschien helpt het als je iets warmer water gebruikt. Ik heb afgelopen jaar meerdere keren gehoord dat de boel vrij laat na het castreren is gaan ontsteken.

M2+1

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 20:38

Goh, zelfde probleem had ik afgelopen weken. Moest ook mijn paard zijn zaakje afspuiten. Eerst ging dit ook gepaard, met een hoop gedraai, getrek en gebok aan het touwtje (hield hem eerst vast). Wat ik deed was gewoon doorzetten. Ook al bokt hij, gewoon blijven doorspuiten, om en duur krijgen ze door dat bokken niet helpt! Succes!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

zilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:55

Er is alleen een probleempje...: we hebben geen tuinslang ofzo bij stal, dus kunnen we ook niet afspuiten Boos!
We moeten het doen met een plantenspuit, ging niet goed hoor... strax worden we nog geraakt!!!!

Maandag gaan we toch maar de dierenarts bellen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie