Toverman

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 13:03

runningkawa schreef:
(de magnetiseur van hierboven was een eigenhuis aan het bouwen en heeft een jaar lang nergens naar toe gegegaan).

Dat is waarom Lachen
En pb is onderweg.

An_J

Berichten: 1486
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 13:16

Hoi Klopping

Die man kan dan nog zo ze best doen. Daar gaat het niet om.
Op het moment dat hij alleen van een foto of met pendelen, de biosensor e.d. medicijnen voorschrijft waar het dier dusdanig slechter van wordt dat ie onder behandeling moet worden gesteld (zoals bij Estragon). Heeft hij iets niet goed gedaan. Geopathische belasting of niet. Ja, geopathie heeft invloed op medicijnen maar als het zo zou zijn dat de geopathische belasting het medicijn averechts laat werken zouden ze geen paard in de kliniek in De Bilt kunnen behandelen. Overigens niet 1 in Nederland want elke stal is geopatisch belast zoals je weet.

En mocht het zo erg zijn, dat zo'n sterke invloed heeft. Dan nog is het de verantwoordelijkheid van de 'Toverman' om de eigenaar van de patient te vertellen hoe hij/zij de medicijnen moet bewaren.

Overigens denk ik te weten over wie Estragon het heeft. Die man werkt alleen met een pendel en is niet altijd even 'zuiver' in zijn bevindingen. Als het hem is ..

Maar al met al blijft de eigenaar eindverantwoordelijk (is mijn mening). Als eigenaar bepaald of je nog altijd of je de medicijnen ook daadwerkelijk geeft.

An-J

elibeest

Berichten: 3586
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Breskens/Vierpolders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 13:19

De man waar we t in eerste instantie over hadden werkt zowel met een biosensor en een lechnerantenne, en gebruikt deze in conbinatie tot elkaar zodat ie zichzelf altijd kan controleren.

Klopping
Berichten: 295
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Retie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 17:48

elibeest schreef:
De man waar we t in eerste instantie over hadden werkt zowel met een biosensor en een lechnerantenne, en gebruikt deze in conbinatie tot elkaar zodat ie zichzelf altijd kan controleren.

Dit is heel belangrijk . Dan kan er niet veel verkeert gaan.
Ik denk dat er iets goed verkeerd is gegaan als het paard zo ziek van wordt. De eigenaar heeft, hoop ik, de toverman verwittigt dat het niet goed ging en als hij voldoende verantwoordelijkheids gevoel had,zal hij opnieuw gemeten hebben. Zo niet, is het een nul en is hij het niet waard om in de buurt van een paard te komen. De geopathische belasting kan veel ellende veroorzaken, maar de kruisaders kunnen de middelen dusdanig beinvloeden dat ze niet meer werken.Een middel dat niet werkt.....verloren tijd. Verder ben ik het volledig met je eens , iedere stal is belast, de een iets meer dan de ander. Het ene paard is er ook gevoeliger voor dan de ander.

Josefien

Berichten: 2737
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Heijen (L)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 22:46

kijk eens op mijn website natuurlijkinbalanspunt en el, ik werk ook met de biotensor en meet ook via een pluk haar etc. Heeft dus niks met toveren te maken maar met energie. En de aardstralen/wateraders hebben ook met energie te maken. Enne, ik kost 35 euro..... Haha!

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 15:28

Josefien schreef:
kijk eens op mijn website natuurlijkinbalanspunt en el, ik werk ook met de biotensor en meet ook via een pluk haar etc. Heeft dus niks met toveren te maken maar met energie. En de aardstralen/wateraders hebben ook met energie te maken. Enne, ik kost 35 euro..... Haha!


het is ook geen toverman maar ik heb hem zo genoemd omdat ik er geen andere naam voor wist

en omdat mensen meteen kijken als ze het woord toverman zien staan Tong uitsteken

An_J

Berichten: 1486
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 00:26

Hi Klopping,

Toch denk ik niet dat je dit geval aan geopathie kunt wijten. Theoretisch gezien zou het mogelijk zijn dat als je een medicijn constant bewaard op een zogenoemde hotspot dat de werking af zal nemen. In praktijk worden medicijnen meestal opgeborgen in de kast die over het algemeen in de hoek staan waar relatief minder snel hotspots voorkomen. In de praktijk komen ze dit op de kliniek zelden tegen.

Weet je ik blijf erbij. Ondanks dat ik zelf heel graag zou willen dat het anders was. Als 'therapeut' heb je ten alle tijde de verantwoordelijk voor het zo nauwkeurig mogelijk werken. En dat kan niet van een pluk manen of een foto. Daar blijft een risico inzitten. Ik ben zelf aan het expirimenteren met foto's (op een totaal ander vlak) en als je dan ziet wat voor omliggende informatie er dan van een foto kan komen die niks of weinig met het paard te maken heeft... dan bedenk je je wel een paar keer. Soms denk ik dat het hele biosensor (lecherantenne in mindere mate) net als reiki meer een hobby is geworden (net als handwerken of tekenen). Zo had ik van de week 120 sollicitatiebrieven voor mijn neus. Functie is telefoniste/receptioniste. Perfecte herintredersbaan. Als je ziet hoeveel mensen Reiki als hobby opgeven, dan schrik je je dood! Het zou niet moeten kunnen. Als men eens bewuster werd van wat je met Reiki ook fout kunt doen. Echt hoor. Ik heb ze gezien de paarden! Terwijl dit een zuiver iets zou moeten zijn. Er zit een keerstuiver ergens. En die komt bij de onbewuste onzuiverheid, maar wordt afgerekend bij met de paarden en niet met deze zogenaamde wannabee-therapeuten.

Wat mij betreft gewoon een verbod op komen. Ieder die niet (para)veterinair afgestudeerd is moet er met zn tengels afblijven of dingen doen o.l.v. een dierenarts.

An_J

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 13:37

het is al weer een tijdje geleden dat ik weer manen heb opgestuurd. maar het gaat vanaf nu heel goed, en ik heb het ook niet meer gedaan. ik heb al weer wat wedstrijden gereden en het gaat super goed!!!!
ik heb ook nu niet meer zoveel contact met mn lesgeefster....

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:10

Dit is al een oude discussie, vandaar dat het topic op slot gaat.