Bult op de borst

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tayga

Bult op de borst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 18:40

Hoi,
mijn paard heeft een bult op de plaats waar de borst overloopt in de hals. Het is een beetje een wondje, zonder bloed en voelt hard aan. Verder is het eromheen dik.
Zou dit kunnen komen door zijn dekensluiting aan de voorkant Verward Hij loopt in het weiland de hele dag met zijn hoofd naar beneden en dan hangt hij eigenlijk een beetje in die deken.

Groetjes Els Marie

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 19:44

Mijn pony heeft dat ook gehad. Het was een ontsteking die onstaan was door een klein wondje. Ik sponste het 3x per dag af met soda en na een week was de bult weg.

M1+10

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-03 21:39

Okay ik zal het proberen.
Bedankt Els Marie

shaneen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 09:43

Kan idd van je deken zijn, doe er bont omheen, staat hij met andere paarden op het land? zo ja kan het ook een trap zijn geweest en dat hij er een hemathoom (bloeduitstorting) aan over heeft gehouden, dit moet je idd koud afspuiten/sponzen, gaat het niet weg dan kan de DA het weghalen, succes

Behandel je paard alsof het een mens is en negen van de tien keer komt het dan echt wel goed!! Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie