spierenkwestie...hoe zit dit?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 21:10

Dat paard waar ik het over had, was dus ook steiler bekapt dan daarvoor toen die problemen begonnen (ze zijn van hoefsmid veranderd)! Misschien toch een belangrijke factor?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-03 21:43

Vandaag hebben we de uitslag gekregen van de bloedtest; er was niks mis alleen was er wel te zien dat de spieren niet helemaal in goede conditie waren. Ze adviseerden me vitamine E met selenium te voeren maar nu in siroopvorm (ik heb het eerst gevoerd in poeder). Ik mag weer langzaam proberen te rijden en als t terugkomt direct alarm slaan.

Nou dus ik kom vandaag bij mijn pony, is mevrouw kreupel. Dat kan toch geen toeval zijn? Dat moet wel iets ermee te maken hebben. Nu is het voor, terwijl ze eerst achter veel slechter was (maar toen was ze niet kreupel). Morgen dus weer de dierenarts bellen want volgens mij is er wel meer aan de hand, maar toen ik mijn beeld schetste van artrose aan mijn dierenarts was het dat volgens de dierenarts echt niet...nou dan weet ik het helemaal niet meer? Scheve mond

en het ergste is nog dat mijn ouders telkens zeggen dat ik te snel in paniek zit, ik voel toch echt dat er iets mis is, waarom wuift iedereen altijd alles zo snel weg naar mijn idee? Man, wat baal ik zeg!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-03 23:55

Hee stinkmodder voor je joh! is foto's maken geen optie? (dat kost natuurlijk nogal wat....maar dan weer je wel zeker dat het geen arthrose is)

Mijn ouders(mn m'n moeder) waren ook altijd direct gepikeerd als ik ongerust was, terwijl het voor mij dan gewoon alles bepaalde. Is nu nog zo, maar ik heb ze inmiddels wel kunnen overtuigen (en ik betaal nu ook altijd zelf voor de VA....)en ik heb een hele lieve instructrice, die dus ook met mij&paard naar de kliniek is gereden toen ik dat wilde en m'n ouders dat onzin vonden.

Succes en ik ben nog steeds benieuwd naar de afloop! groetjes, Rieja
_________________

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Wendy_Torre en 80 bezoekers