Bobbel op de rug???

Moderators: Dyonne, Angela

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Leo
Hoofdmoderator

Bobbel op de rug???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 16:27

Ik was bezig Leo te poesten, ontdekte ik een bobbel op haar rug, de laatste acht รก tien centimeter voor haar kont. Ik dacht eerst dat ze gespannen stond ofzo, maar ze was aan het eten en alle vier haar benen stonden er netjes onder... Scheve mond

De bult is haar ruggengraat, voor zover ik kon voelen. Alsof ie een stukje omhoog staat. Het is niet gevoelig, ik kan gewoon met vlakke hand erop duwen zonder dat ze op of om kijkt.

We hebben haar even laten lopen, maar alles beweegt regelmatig en ze is nog steeds even druk.

Is het misschien mogelijk dat het door groei ofzo komt? Ze is immers nog maar twee.... Ze heeft er geen last van, maar ik zou graag willen weten wat het mogelijk zou kunnen zijn.... Scheve mond
Ben er niet zo vertrouwd op....

'It's the Unknown we fear when we look up on death and darkness, nothing more'
- Albus Dumbledore -
"And time is goes, it goes and it flows"

| [PP] [VOLG] Rock-it, rock my world. | [EJL-ITP] 2016 met Rock-it; vallen en opstaan (altijd weer doorgaan)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 18:26

Ik heb dat gezien bij een aantal KWPN-ers, ik meen dat het iets is dat met bepaalde rassen doorgefokt wordt, dit houdt in dat ze een erg sterke rug hebben, maar hoe oud is je paardje? Het is een beetje apart als je het nu ineens ontdekt... of het er nu ineens zit

Benieuwd wat ik zoal schilder en ontwerp?
Tez art & design website
Tez art & design Facebook

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:51

zit het net voor d'r kont op de ruggegraat?
en lijkt het gewoon net alsof er zo'n stukje uitsteekt?
heb je er ook een foto van?
k heb het idee dat die van mij hetzelfde heeft namelijk..

Niemand is zo sterk dat hij niemand nodig heeft...

thegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 19:59

Ik ken een paard die dat ook heeft, bobbel op de rug op de zelfde plaats als die van jou. Kan ook alles doen, maar met rijden de hele tijd met de hoofd in de lucht. Blijkt rugwervel scheef te zitten. Kan veroorzaakt zijn door rollen in de stal of gewoon een rare beweging. Ze hebben er een osteopaat bijgehaald en het is over, al is de kans dat het weer snel gebeurd het blijft gevoelig...

Leo
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-03 15:36

Ze is nu twee jaar... Het zat er volgens mij eerst nog niet.... zou een beetje raar zijn als ik het nu pas zag, maar ze het altijd al gehad heeft... Scheve mond

Ik heb geen foto's

'It's the Unknown we fear when we look up on death and darkness, nothing more'
- Albus Dumbledore -
"And time is goes, it goes and it flows"

| [PP] [VOLG] Rock-it, rock my world. | [EJL-ITP] 2016 met Rock-it; vallen en opstaan (altijd weer doorgaan)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie