Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roane schreef:Ik ga hem van de week ophalen, hoe eerder hoe beter, en laat dan mijn eigen dierenarts er naar kijken. Niet zozeer dat ik de ander net vertrouw, maar deze ken ik al jaren, heeft me ook door heel wat problemen gesleept met mijn vorige paardje dus het vertrouwen is er wat meer...
Nu nog een trailer regelen, en een plekje op de manege als ze zo aardig willen zijn, en dan mijn ventje weer terug naar huis. Waar ik zelf een oogje in het zeil kan houden. De grootste uitdaging gaat nu alleen worden een jeukende pony op de trailer zien te krijgen, zonder dat hij de boel afbreekt omdat hij schuren wil...
grrr schreef:Ik ga even meelezen, want mijn veulen van nu 6 maanden oud heeft ook vanaf eind augustus jeuk gekregen en ook dat zijn allemaal verschijnselen van ZE. Luizen/mijten is ze tegen behandeld (voor de zekerheid) dus dat kunnen we uitsluiten...
grrr schreef:Dat is gebeurd Keona, 2 x wassen met 10 dagen ertussen... Met 6 maanden kan zomereczeem zich dus al wel uiten (volgens verschillende DA'en) maar het komt niet vaak voor. Ons veulen schuurt nu nog steeds flink, ik kan het nu alleen maar afwachten en hopen dat het volgend voorjaar niet weer gebeurd, als dat wel zo is zal ze een deken krijgen.