Snoocky is kreupel.

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

snoocky

Snoocky is kreupel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 16:03

Huilen vorige week verloor snoocky een voorhoefijzer en die schoot tegen haar andere been aan, sindsdien liep ze wat mank, gisteren werdt haar pees dik, we hebben de dierenarts gebeld, die is geweest, en constateerde een peesontsteking, nu moet ze een week op stal staan omdat, dat rustiger is dan in de wei, als ze daarna nog mank loopt, moet ze naar de kliniek voor echo`s en foto`s, wie heeft hier ervaring mee?

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 16:55

ik heb hiermee ervaring!! mijn paard is net van een peesonsteking af!! zij had een ckeckligament, dat is de pess die bovenin haar onderbeen zit en de rest van de pezen verbindt enzo. ik ben ook naar de kliniek in utrecht geweest en ben daar heel fijn geholpen. ze hebben een scan van haar been gemaakt en er zat dus een checkligament onsteking in haar been. na drie maanden stappen moest ik vorige week weer naar de klieniek voor een scan en de pees is weer helemaal in orde en ik mag weer op haar zitten. wel moet ik nog drie maanden stappen en daarna mag ik weer gaan draven.
Het komt dus allemaal wel goed maar het heeft zijn tijd nodig!! succes en sterkte!!

:¨·.·¨:
`·.Kenzo en Givar

snoocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 21:40

hey bedankt en jij ook heel veel succes.ik moet nu 2/3 maanden alleen maar stappen,als ze dan nog last heeft gaat ze naar de kleniek waarschijnlijk dus het is nog ff aankijken. maar heel erg bedankt!!

groetjes sanne

snoocky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 21:41

hey bedankt en jij ook heel veel succes.ik moet nu 2/3 maanden alleen maar stappen,als ze dan nog last heeft gaat ze naar de kleniek waarschijnlijk dus het is nog ff aankijken. maar heel erg bedankt!!

groetjes sanne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie